Pátek 13. dorazí i do kamenných obchodů
Vydavatelství Gun Media se pochlubilo, že násilím protkaná multiplayerová akce Friday the 13th: The Game dokázala od svého květnového vydání oslovit již téměř dva miliony zákazníků. A to navzdory tomu, že dodatečně slíbená příběhová kampaň se stále ještě odkládá. Připomínáme ale, že ta je samozřejmě stále v plánu a do hry přeci jen dorazí.
Celkově dokázali tvůrci prodat na 1,8 milionů kopií hry, a to dokonce i navzdory faktu, že launch hry provázely určité porodní bolesti. Asymetrický multiplayer tedy zřejmě táhne a v kombinaci se známou filmovou licencí navíc dokázal oslovit značné množství hráčů i tváří v tvář tvrdé konkurenci, jež na poli on-line akcí nepochybně panuje.
We are happy to announce that the physical launch will occur Friday the 13th, October! Check out the trailer here: https://t.co/Dfh40WcKJj
— Friday the 13th Game (@Friday13thGame) 2. srpna 2017
Výše zmíněnou metou přitom hra ani její tvůrci ještě rozhodně nekončí a kromě příběhové kampaně si vydavatel na další potencionální fanoušky chystá překvapení další – vydání fyzických kopií hry. Ty do kamenných obchodů dorazí ve verzích pro konzole a s exkluzivním obsahem navíc ještě tento říjen, a to takže zcela stylově v pátek 13. K tomu tvůrci vypouští do světa nový trailer a avizují rovněž plánovanou cenu hry. Ta bude stanovena na 40 dolarů, tedy v přepočtu necelých tisíc korun.