Nespoutaný a žhavý Egypt v AC Origins

12. červen 2017 22:33 / Tadeáš Pepř / Novinky / Diskuze (9)

Působivých trailerů není nikdy dost. A v průběhu let Ubisoft dokázal, že minimálně co se série Assassin’s Creed týče, umí vždy perfektně zabrnkat na struny pohlcující atmosféry. V rámci E3 show Ubisoftu jsme se překvapivě nic nového a převratného nedozvěděli, francouzská společnost nám pouze nabídla další pohled do starověkého Egypta, kam se v rámci pokračování superúspěšné série podíváme.

 Po ukončení show by měl být k dispozici zhruba půlhodinový livestream přímo z hraní. V případě nových informací budeme novinku průběžně aktualizovat.

Zdroj: Ubisoft E3

Související hry

Diskuze

Tvůj komentář

Pro přidávání příspěvků do diskuzí se prosím přihlašte!
20825828
OneShot napsal 14. 6. 2017 v 01.17

Miami Vice: Tak jasně, že je to hra, já se tu snažil popsat svůj feeling z toho, co jsem viděl, možná, že mi vadí mnohem víc ještě něco úplně jiného, co asi nedokážu napsat do slov, tak jsem vypíchl to, co mě zrovna napadlo. Asi jsem si vysnil jiný Egypt, ale tohle je první asasín, kde mi to prostředí nesedí k době, kterou má znázorňovat. Kdyby to měl být dejme tomu koloniální Egypt z třeba 16. století, tak mi to sedí asi víc, k tomu jak je ten svět vytvořený.
Bohužel pochybuju, že orel půjde nepoužívat, nebo, že by šla vypnout jakákoli část UI. Už vidím ty úkoly- "Use your eagle to scout an enemy camp" "Distract the enemy by eagle whistle" "Proceed with caution- be advised that confronting an enemy with higher level than yours may result in desynchronization of your character, level of the enemy is always displayed above his head; space for continue" "Follow the messenger undeteced; full synchro: use your eagle twice"
Ještě před pár dny jsem měl Ubisoft fakt rád. Ale tohohle asasína a Far Cry 5 jim neodpustím.

Nahlásit nevhodný obsah

20908924
Miami Vice napsal 13. 6. 2017 v 21.48

OneShot: Mně osobně nevadilo, když jsem byl u historickejch momentů anebo je i přímo ovlivňoval a i já jsem rád potkával osobnosti historie. Ten Black Flag mi sedl nejlíp, protože právě tu pirátskou éru mám už hodně dlouho dost načtenou, tak to svým způsobem bylo splnění mýho dětskýho snu.

Když to teď zmiňuješ, tak si vzpomínám, že ostatní reagovali s podivem na můj parkour a šplhání a padaly hlášky jako: Chce si ten blázen něco zlomit? Možná, že se po Tobě budou podiveně ohlížet i tady, ale asi to v tom demu nebylo dobře vidět.

S tou mluvou máš teda pravdu. Je až moc moderní. Moc mi to do toho Egypta taky nesedí. Vůbec vlastně.

Ten orel půjde určitě ignorovat a popisky nad hlavou vypnout. I mně tyhle věci ničí zážitek ze hry. Každopádně je to furt ale jenom hra a ne virtuální dějepis. Dokuď budou pyramidy vypadat jako pyramidy a ne jako Tower Bridge, tak jsem s tím Egyptem spokojen. Nejsem žádnej expert na Egypt, takže mi stačí velbloudi, Sfinga a Ankh a k tomu aspoň zmínka o Nefertiti, Hatšepsut, Amenhotepovi atd. Čím ale víc historickejch postav tím líp, protože nemůžu znát každýho a aspoň si rozšířím obzory.

Pokuď si v settings půjde nastavit vše podle sebe a pokuď mi hra nebude při hraní svazovat ruce, tak by mě to mohlo i bavit. Jak říkám - nejsem nějakej znalec Egypta a to prostředí mi přijde pěkný, i když určitě neodpovídá přesně skutečnosti, ale věřím, že Ubi minimálně jednoho, dva historiky kontaktoval a že ten Egypt v tý hře aspoň z části tomu, co o Egyptu víme, odpovídá.

Nahlásit nevhodný obsah

20825828
OneShot napsal 13. 6. 2017 v 15.52

Miami Vice: Nevím teda, jak ostatní, ale mě se ve dvojce strašně líbilo, kolik jsme za svoji cestu potkali historických postav (Da Vinci, Machiavelli, Borgiové, benátský dóže,...) Stejně tak se mi nelíbilo, když se ve čtyřce omezily na pár pirátů, které jsem znal tak maximálně podle jména. No a v Unity jsem byl vyloženě zklamán, když se Napoleon vešel do jediné cutscény.
Ale tak postavy nejsou to hlavní, i když potěší, v jedničce taky nebyly, kromě Richarda a de Sabla. Jde ale o tu uvěřitelnost prostředí, ze kterého rozhodně nedýchá historie. Kdybych vymazal Ubisoftí NPC a nahradil je náckama ze Sniper Elite 3, nikdo by nic nepoznal. Další věc je, že původní díly reflektovaly, když jste dělali nějaký pí...iny a jaksi vás tak utvrzovaly v tom, že ty vaše kousky do historické doby nepatří. Tady na vás očividně dlabou. A proč se ti dva Egypťani, jako v původních dílech, nesnaží o aspoň trochu dobový dialekt, vždyť používají skoro hovorovou angličtinu z 21. století. Vrcholem je pak vorel, vážně nepředpokládám, že jej staří Egypťané používali k tagování nepřátel. Stejně tak nepředpokládám, že každý Egypťan měl nad sebou popisek se svým levelem. Jak jsem už někde psal, tohle patří do fantasy nebo sci-fi hry, ne do hry z historie, byť překroucené. Mohl bych asi napsat ještě spoustu dalších věcí, kvůli kterým to nepůsobí jako historická hra, ale tohle, myslím, pro ilustraci stačí.

Nahlásit nevhodný obsah

20874536
Minstriel napsal 13. 6. 2017 v 10.46

Tohle bude po zatraceně dlouhé době asi asssain kterého si koupím. Pokud to tedy nějak extrémě nepokazí.
Štít a kopí s Egyptem to mám hodně rád a budu jim držet palce.

Nahlásit nevhodný obsah

20878494
Flois napsal 13. 6. 2017 v 07.39

Miami Vice: hele i AC:2 měla na svou dobu velkou mapu, sice rozdělenou na 3 díly. A AC:3 ta byla snad až přehnaně velká :-)
ta rozmanitost prostředí se mi na tom líbí tendle díl by mě mohl k sérii vrátit

Nahlásit nevhodný obsah

20908924
Miami Vice napsal 13. 6. 2017 v 05.30

OneShot: No a nestěžovali si hráči právě na tohle, že je hlavní postava vždy u všeho důležitýho? A aby to nebylo tak přímý, tak v AC: Unity raději toho hráče jenom nechali přihlížet tý popravě krále jen jako dalšího z davu, aby si zase hráči nestěžovali, že tvořej dějiny.
Kdyžtak mě někdo opravte.

Nahlásit nevhodný obsah

20915238
Jamajčan napsal 13. 6. 2017 v 02.18

Miami Vice: Taky bych jim přál, aby hra byla tak dobrá jako Black Flag - škoda, že námořní díl není další...

Nahlásit nevhodný obsah

20825828
OneShot napsal 13. 6. 2017 v 00.42

Když jsem kdysi hrál úplně prvního asasína, ta hra, ať už byla jakákoli, ve mně dokázala vyvolat pocit, že tvořím historii. Že jsem součástí nějakého většího cíle. Že se to všechno, i když je to přehnaný (a když vynecháme jabko), vlastně takhle nějak mohlo stát.
Tohle ve mně vyvolává jen pocit, že to bude nejhorší díl série. Vážně si nemyslím, a doufám, že nikdo, že takhle mohl vypadat (a především fungovat) starověký Egypt. A už by se mohli vykašlat na ty hnusný zvuky v pozadí, kterým už ani nejde říkat hudba, to do trailerů nepatří.

Nahlásit nevhodný obsah

20908924
Miami Vice napsal 13. 6. 2017 v 00.29

Ta mapa vypadá fakt obrovsky na poměry AC her. AC: BF měl taky pořádně velkou mapu, ale kromě Havany, Kingstonu a Nassau spousta z toho byl jen oceán a mini ostrůvky, takže tohle AC bude minimálně z pohledu virtuálních turistů fakt pěkná hra. Ta gameplay nevypadá nijak moc nově, ale třeba nás tentokrát nechaj hrát ty mise podle nás a zároveň půjde ignorovat ten "drorel".
Celkem vítám návrat potápění, protože to byl povedenej prvek AC: BF, kterej dokázal příjemně zpestřit průchod hrou.

Nahlásit nevhodný obsah