Ubisoft odhalil u MS nový Assassin's Creed

11. červen 2017 23:35 / David Plecháček / Novinky / Diskuze (9)

Xbox One X potřebuje masivní podporu her. A proto jedno představení střídá druhé. Na konferenci se ale neukázaly jen hry přímo od Microsoftu, ale představil se například Assassin's Creed od Ubisoftu. Ten si musí být zapeklitě jistý svou prezentací, když se vzdává jednoho z největších klenotů.

Potvrdilo se vlastně vše, o čem jsme mluvili. Vypravíme se do starověkého Egypta, do role hlavního hrdiny Bayeka. Assassin's Creed Origins by měl podle všeho sázet na živější svět. Kromě toho jsme ale viděli i pozměněný soubojový systém, orla (jinými slovy drona), nebo nový zbraňový arzenál, který Bayek ovládá.

Zdroj: Tisková konference Microsoftu

Související hry

Diskuze

Tvůj komentář

Pro přidávání příspěvků do diskuzí se prosím přihlašte!
20896522
RomiDush napsal 12. 6. 2017 v 15.59

Assembly: Děkujeme za recenzi :)

Nahlásit nevhodný obsah

20863161
Tataboj napsal 12. 6. 2017 v 10.33

Je to teda helénistický Egypt (Kleopatra) nebo starý Egypt (pyramidy)?

Nahlásit nevhodný obsah

20836016
Khalashnikovf napsal 12. 6. 2017 v 09.19

Trailer vcelku nuďák. Gameplay to je jiná káva. Připadalo mi to, jako kdybych koukal na Horizon (skok, luk, slowmo) a souboj byl přitom říznutej trochou Souls (kamera, souboj). Připadá mi, že se i konečně podíváme jinam, než jen do jednoho města a čuchám tam ale i Řím? (Nebo snad měli arény i v Egyptě za dominance Césara?). Každopádně se těším a kupuju.

Nahlásit nevhodný obsah

20825828
OneShot napsal 12. 6. 2017 v 06.51

Twice: Psal jsem o animacích, tak příště číst dvakrát, mimochodem, "naivní" snad nejsem.

Nahlásit nevhodný obsah

20880283
Twice napsal 12. 6. 2017 v 06.37



OneShot: Pokud očekáváš nějaký posun AI ve finální hře, tak si přinejmenším najivní. :) Dopadne to stejně jako každý díl, to že podle vývojářů bude všechno jinak a lépe je jen komerční lež, na kterou stejně více než polovina youtube obecenstva skočí. Nové prostředí, nový příběh, stejné mechaniky a vývoj postavy. Nesliboval bych si žádnou revoluci v rámci assassina, ušetříte si zklamání.

Nahlásit nevhodný obsah

20825828
OneShot napsal 12. 6. 2017 v 03.18

Jsem zvědavý, jestli/jak vysvětlí, že se tohle jmenuje AC Origins, když v předchozích dílech tvrdili, že asasíni zabili např. Alexandra Velikého, apod. Nějak jim tam hapruje skoro půl tisíciletí. Ale taky víme, že asasínka Amunet zavraždila Kleopatru pomocí kobry, tak uvidíme, jestli se toho dočkáme v téhle hře, nakonec, slibují víc hratelných postav, a to by v tom byl čert, kdyby v tom nebyla ženská.
A teď k ukázkám: prostředí vypadá famózně (spolu s Metrem a Anthemem to nejlepší z MS konference) samotný gameplay už méně. Vzhledem k tomu, že to má být hra z historie, tak se mi ten díl od dílu důležitější health bar nad nepřáteli silně nelíbí. Byl jsem radši, když jsem netušil, kdy přijde poslední úder. O orlovi radši pomlčím, ale asi je to teď trademark všech Ubi her.
Co se mi naopak líbí, když už se hra nebere tak vážně, je náznak, že potkáme i něco mýtických stvoření. Nebránil bych se třeba boji se Sfingou, která podle pověsti sídlila u vchodu do Théb (Memphisu) a požírala příchozí, co správně nezodpověděli hádanku. Z toho by mohl být zajímavý puzzle boss fight. Mumiím bych se ale radši vyhnul, po letošním filmovém průs.švihu, za který jsem já idiot vyhodil 250 v Imaxu. I když je téměř jisté, že v DLC Secret of the Pyramids potkáme legendárního architekta pyramid Imhotepa (jen shoda jmen, doufám), který postavil slavnou stupňovitou pyramidu pro Džosera IV.
Animace působí i oproti předchozím dílům dosti prkenně, ale to snad Ubisoft ještě vyladí, když to byla teprve Alpha verze, dle popisku. Lépe na tom není ani AI, která vypadá, že vám záměrně nastavuje záda. Kdyby na nich aspoň nepřátelé měli zrcadlo, aby se v něm vývojáři uviděli a došlo jim, že to je, ehm, silně nedobré.
Boj se šípem se mi nijak nezamlouvá, střelné zbraně jsem v AC vždy ignoroval a doufám, že v tom budu moci pokračovat, i když to podle gameplaye vypadá, že luk hraje stěžejní roli. Když už jsem předtím zmínil healthbar nepřátel, nemůžu opominout jejich levely- co skvěle funguje v Zaklínači nebo v Middle-Earth (obě fantasy), prostě do historické hry jaksi nepatří. V takovéhle hře by každý měl mít stejně životů, a to jeden, nehledě na cokoli.
Věc, co jsem nejvíc doufal, že ze hry zmizí, je zpět: truhly. Nesmyslné collectibly, které sbíráte jen z nutnosti, abyste neměli celou obrazovku zaspamovanou. To si mohli odpustit. Stejně tak craftování ze zvířátek, které jistě bude v novém Far Cry. V minulých dílech této série jsem zabil tolik krokodýlů, co jich není v celém Nilu, tak bych je protentokrát nechal žít v míru.
Jediné, co zatím nemůžu soudit, a to je věc pro mě nejpodstatnější, a sice příběh. Dle záběrů to sice vypadá, že bude velmi pestrý, ale jestli bude dávat smysl a vtáhne do děje, to je otázka do loterie.
Tak a teď se jdu psychicky vzpamatovat z toho, co jsem viděl předtím a psychicky se připravit na to, co uvidím potom.

Editováno: 12. 06. 2017 v 03.27

Nahlásit nevhodný obsah

15476429
Predator5552 napsal 12. 6. 2017 v 00.55

No jednu výhodu že to prezentoval Microsoft to má.
Video vypadá že je skutečně ze hry a ne klasické Ubi lži (Division, Wildlands, Siege atd. )
Jina to celé hodně připomíná jedničku. Nevím zda je to dobře či špatně. Celkově to nezaujalo.

Nahlásit nevhodný obsah

20867579
Vollodo napsal 12. 6. 2017 v 00.07

No, jsem docela dost příjemně překvapen. Prostředí vypadá fantasticky, vypadá to, že změnami prošlo snad všechno důležité. RPG systém s lootem,vypadá to krásně a soubojový systém se zdá být komplexnější a hlavně minimálně na první dojem jiný, zábavnější. Jen hlavní hrdina se štítem, to se mi moc nelíbí. Ani on sám, od hlasu až po obleček :) Uvidíme, jak se vyprofiluje.

Nahlásit nevhodný obsah