Magazín v předstihu odhalil AC: Origins
i Zdroj: Hrej.cz
Novinka Magazín v předstihu odhalil AC: Origins

Magazín v předstihu odhalil AC: Origins

Pavel Makal

Pavel Makal

10. 6. 2017 07:12 17
Reklama

Konference Ubisoftu na letošní E3 proběhne v pondělí večer našeho času a my máme poměrně jasnou představu, jaké hry na ní uvidíme. Určitě dojde na taneční číslo s novým ročníkem Just Dance, objeví se Far Cry 5, patrně South Park a zcela jistě i nový Assassin’s Creed. Okolo poslední zmiňované hry se v posledních týdnech točila celá řada úniků, nyní však došlo k tomu zdaleka nejzásadnějšímu.

Na diskuzním serveru Reddit se totiž objevilo v předstihu nové číslo magazínu Game Informer, které o Assassin’s Creed: Origins, jak se má hra skutečně jmenovat, přináší celou řadu konkrétních informací. Děj se skutečně bude odehrávat ve starověkém Egyptě v době vlády Kleopatry a nabídne několik větších a menších měst včetně Alexandrie a Memfisu. Chování obyvatel by mělo být ovlivněno denním a nočním cyklem, lidé budou jíst, spát, a dokonce hra údajně řeší i jejich další biologické potřeby.

Dozvídáme se ale i několik zajímavých informací, týkajících se samotné hratelnosti. Ze hry zmizí tlačítko pro sprint, rychlost pohybu bude ovlivňována náklonem analogové páčky. Systém parkouru byl zjevně přepracován, protože už nebude fungovat na bázi držení jednoho tlačítka. I tak budeme moci vyšplhat na jakoukoli budovu v herním světě. K dispozici dostaneme orla, vrátí se schopnost Eagle Vision, která ale neoznačuje nepřátele, nýbrž důležité objekty. Dojde i na prozkoumávání podvodních oblastí a hledání pokladů ve vracích lodí.

Podstatných změn dozná také AI a soubojový systém. Nepřátelé už nebudou jen tupě čekat, kdy na ně přijde řada, souboje mají mnohem více záviset na hitboxech. Při boji hrdinovi postupně roste hladina adrenalinu, kterou následně může využít na spuštění drtivého a účinného útoku. Ve hře bude RPG systém skillů, poskládaný ze třech větví – Seer, Warrior, Hunter. Maximální dosažitelná úroveň je 40. Pomocí craftingu si lze vylepšit některé části vybavení, kosmetické změny, jako jsou barvy a tak dále, statistiky neovlivňují.

Ve hře se máme setkat s více hratelnými hrdiny. Jeden z nich se jmenuje Bayek, další je zatím zahalen tajemstvím. Skrytou čepel bude možno používat jen na slabší nepřátele, oproti tomu odražené šípy budeme moci znovu sebrat a použít. Vývojáři slibují několik úrovní kvality lootu včetně toho legendárního, vyzkoušíme si i zápasy v aréně. Ve hře dojde i na logické puzzly, mají ale být o něco náročnější než dřív a nespoléhat jen na spouštění mechanismů.

Assassin’s Creed: Origins má dle informací Game Informeru vyjít 27. října letošního roku. Jeho vývoj začal prý ještě před Assassin’s Creed Unity. K předobjednávce můžete získat DLC s názvem The Secrets of the First Pyramids, k dispozici bude hned několik různých edic.

Reklama
Reklama

Komentáře

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Google Seznam
Reklama
Reklama