Magazín v předstihu odhalil AC: Origins

10. červen 2017 09:12 / Pavel Makal / Novinky / Diskuze (17)

Konference Ubisoftu na letošní E3 proběhne v pondělí večer našeho času a my máme poměrně jasnou představu, jaké hry na ní uvidíme. Určitě dojde na taneční číslo s novým ročníkem Just Dance, objeví se Far Cry 5, patrně South Park a zcela jistě i nový Assassin’s Creed. Okolo poslední zmiňované hry se v posledních týdnech točila celá řada úniků, nyní však došlo k tomu zdaleka nejzásadnějšímu.

Na diskuzním serveru Reddit se totiž objevilo v předstihu nové číslo magazínu Game Informer, které o Assassin’s Creed: Origins, jak se má hra skutečně jmenovat, přináší celou řadu konkrétních informací. Děj se skutečně bude odehrávat ve starověkém Egyptě v době vlády Kleopatry a nabídne několik větších a menších měst včetně Alexandrie a Memfisu. Chování obyvatel by mělo být ovlivněno denním a nočním cyklem, lidé budou jíst, spát, a dokonce hra údajně řeší i jejich další biologické potřeby.

Dozvídáme se ale i několik zajímavých informací, týkajících se samotné hratelnosti. Ze hry zmizí tlačítko pro sprint, rychlost pohybu bude ovlivňována náklonem analogové páčky. Systém parkouru byl zjevně přepracován, protože už nebude fungovat na bázi držení jednoho tlačítka. I tak budeme moci vyšplhat na jakoukoli budovu v herním světě. K dispozici dostaneme orla, vrátí se schopnost Eagle Vision, která ale neoznačuje nepřátele, nýbrž důležité objekty. Dojde i na prozkoumávání podvodních oblastí a hledání pokladů ve vracích lodí.

Podstatných změn dozná také AI a soubojový systém. Nepřátelé už nebudou jen tupě čekat, kdy na ně přijde řada, souboje mají mnohem více záviset na hitboxech. Při boji hrdinovi postupně roste hladina adrenalinu, kterou následně může využít na spuštění drtivého a účinného útoku. Ve hře bude RPG systém skillů, poskládaný ze třech větví – Seer, Warrior, Hunter. Maximální dosažitelná úroveň je 40. Pomocí craftingu si lze vylepšit některé části vybavení, kosmetické změny, jako jsou barvy a tak dále, statistiky neovlivňují.

Ve hře se máme setkat s více hratelnými hrdiny. Jeden z nich se jmenuje Bayek, další je zatím zahalen tajemstvím. Skrytou čepel bude možno používat jen na slabší nepřátele, oproti tomu odražené šípy budeme moci znovu sebrat a použít. Vývojáři slibují několik úrovní kvality lootu včetně toho legendárního, vyzkoušíme si i zápasy v aréně. Ve hře dojde i na logické puzzly, mají ale být o něco náročnější než dřív a nespoléhat jen na spouštění mechanismů.

Assassin’s Creed: Origins má dle informací Game Informeru vyjít 27. října letošního roku. Jeho vývoj začal prý ještě před Assassin’s Creed Unity. K předobjednávce můžete získat DLC s názvem The Secrets of the First Pyramids, k dispozici bude hned několik různých edic.

Zdroj: Dualshockers

Související hry

Diskuze

Tvůj komentář

Pro přidávání příspěvků do diskuzí se prosím přihlašte!
20825828
OneShot napsal 10. 6. 2017 v 18.51

Tak teď už se fakt nemám na konferenci od Ubi na co těšit, když vím všechno předem. Snad jen, kdyby se mi splnil sen a oznámili nový Splinter Cell, ale to se asi nestane. Každopádně k věci, já z těch novinek odvařený nejsem, casual přístup k soubojům a k parkouru mi plně vyhovoval (taky jsem ale nebyl z těch, co volali po velkých změnách). Byl bych radši, kdyby pořádně zapracovali na příběhu, ale vzhledem k tomu, že to dělá stejný tým, co Black Flag, a ten byl příběhově nejslabší z celé série, tak se nejspíš nedočkám. A předpokládám, že propracované vedlejší questy jsou taky mimo mísu. Zatím jsem tedy silně skeptický.
P.S. Orla si můžou strčit tam, kam ani Hurk nesvítí.

Nahlásit nevhodný obsah

9864338
DeSmond napsal 10. 6. 2017 v 17.53

Strejda Phil: Nn, ptal jsem zcela vazne. Ona se ta ironie skrze psany text poznava dost tezko, ja se ovsem v pripadech, kdy se k ni uchylim, snazim sec muzu, aby to bylo ocividne :) Neni se samozrejme za co omlouvat ;)

Nahlásit nevhodný obsah

20877390
Strejda Phil napsal 10. 6. 2017 v 17.26

DeSmond: Vyznělo mi to od tebe ironicky, a tudíž jsem myslel, že jsi to špatně pochopil.Ve výsledku jsem to špatně pochopil já.Omlouvám se.

Nahlásit nevhodný obsah

20863161
Tataboj napsal 10. 6. 2017 v 17.20

Jaký to originální název.

Nahlásit nevhodný obsah

9864338
DeSmond napsal 10. 6. 2017 v 17.14

Strejda Phil: A ja snad psal, ze si neco takoveho napsal? Ptal jsem se jen, zda povazujes ten predchozi soubojovy system za kvalitni (vzhledem k tomu ze to vylozene hanis jen od AC3 vys). To ze vlozis do mych ust, ze jsem ti neco vlozil do ust, to uz je moc i na tebe tvl :D Ja osobne nepovazuju soubojovy system z zadneho dilu za neco svetoborneho, proto se ptam.....

Rozhodne jsem nezareagoval drive, kdyz jsem svuj komentra psal az v 13:06 :)

Mart9: To je sice pravda (respektive jsou proste hry, ktere budou vzdy lepsi na gamepadu a AC je jednim z nich). Na druhou stranu si nemuzou troufnout udelat tu hru na PC hratelnou pouze s gamepadem. Sam se divim, jak ten pohyb z gamepadu prenesou na klavesnici....

miloch.pivoch: Uprimne jsem v Unity nemel pocit z toho, ze by se to od predchozich dilu nejak posunulo. Na druhou stranu si z te hry uz tolik nepamatuju (dokonce jsem ji ani nedohral, casu jsem v ni stravil sice dost, ale sekvenci nebo dve pred koncem jsem to vzdal) :) Kazdopadne jak pises - problem jsou nepratale. Pokud je jejich inteligence v bitve nastavena spatne a dotyka se to pak samotnych souboju, povazuju to za soucast bojoveho systemu a tudiz to nemuzu hodnotit nikterak kladne. Byt obklopen davem nepratel, kteri na tobe chodi po jednom, to nepovazuju za vydareny soubojovy system (ano, dela to tak spoustu her). Syndicate jsem bohuzel stale nehral, takze tezko soudit. Driv jsem tuhle serii miloval, ale od Unity uz me to bohuzel nejak prestalo bavit :(

Jen bych rad podotknul, ze jsem tady nikde netvrdil, ze by soubojovy system v AC byl vylozene spatny, jen jsem tvrdil, ze jsem ho v zadne z AC her nepovazoval za neco prevratneho, holt takovy prumer.

Editováno: 10. 06. 2017 v 17.22

Nahlásit nevhodný obsah

20886582
miloch.pivoch napsal 10. 6. 2017 v 16.54

DeSmond: Dovolím si nesouhlasit. AC:Unity mělo vynikající soubojový systém s mnoha možnostmi a styly. Akorát to kazili hrozní nepřátelé. AC: Syndicate zase přineslo vcelku zajímavý mlátičkovský přístup, který ale nebyl dotažen do konce.

Nahlásit nevhodný obsah

20893795
Mart9 napsal 10. 6. 2017 v 15.47

SoxXe: I PC hráči by povinně měli mít gamepad. Já jsem na něm hrál i AC 1, můj dosud jediný díl.

Nahlásit nevhodný obsah

20877390
Strejda Phil napsal 10. 6. 2017 v 13.40

DeSmond: Nic takového jsem nepsal.Po minutě jsem příspěvek upravil na to, že od AC3 do Syndicate měla série otřesný combat systém, ale asi jsi zareagoval dříve, než jsem to upravil.
Samozřejmě, sliby chyby, Unity také měla být hra milénia dle ukázek a PR řečí.

Nahlásit nevhodný obsah

20863689
tuter napsal 10. 6. 2017 v 13.36

No zní to všechno moc dobře, jen aby to něčím nezkazili

Nahlásit nevhodný obsah

9864338
DeSmond napsal 10. 6. 2017 v 13.06

Strejda Phil: A v predcohzich dilech ti prisel soubojovy system kvalitni? Dle meho nazoru tahle serie nikdy neoplyvala nejakym uzasnym bojovym systemem :)

Kazdopadne jak tu uz nekdo psal, na papire to zni vsechno hezky, jsem ale zvedav, jak se to bude hrat. Ubisoft toho vzdycky naslibuje :D

Kazdopadne doufam, ze se konecne dockame "noveho" AC a serie se nejak vyznameneji posune dopredu. Uz me to totiz AC serie prestava nejak bavit :)

Nahlásit nevhodný obsah

20877390
Strejda Phil napsal 10. 6. 2017 v 11.24

Snad to není fake, protože konečně vidím, že alespoň nějaký tým Ubisoftu odvádí svoji práci dobře.Ty informace jsou dobrý.
Zajímavý je, že to začali vyvíjet již před Unity.
Perfektní zpráva je ten vylepšený combat systém, který byl od AC3 po AC Syndicate otřesný.

Editováno: 10. 06. 2017 v 11.25

Nahlásit nevhodný obsah

20876978
Dr.One napsal 10. 6. 2017 v 10.28

Trochu mi to příjde jako - všechno bude, všechnoooo!!! Ve skutečnosti to bude jen trochu přepracováno, mechaniky budou furt ty stejný.

Nahlásit nevhodný obsah

20869409
xGeorgeXx napsal 10. 6. 2017 v 09.52

AC Origins by se mělo objevit i v rámci Xbox Media Briefingu. Na dualshockers mají zprávu, že na Project Scorpio hra poběží v nativním 4K (2160p) pri stabilních 30fps. Hra bude letos marketingově podporovaná Xboxem.

Nahlásit nevhodný obsah

20850053
Karlositoo napsal 10. 6. 2017 v 09.45

Sprin na pc je vyresen koleckem na mysi:D

Nahlásit nevhodný obsah

20859314
h4nsasjks napsal 10. 6. 2017 v 09.34

SoxXe: Já hraju na gamepadu, takže mně to nevadí... Ale tak je možné, že na PC to zachovají :)

Nahlásit nevhodný obsah

20895575
EnderW napsal 10. 6. 2017 v 09.30

SoxXe: Koho v dnešní době zajímá PC... 6 > 4 !

Nahlásit nevhodný obsah

20876775
SoxXe napsal 10. 6. 2017 v 09.27

Ze hry zmizí tlačítko pro sprint, rychlost pohybu bude ovlivňována náklonem analogové páčky. - To by mě zajímalo jak tohle má fungovat na PC s klávesnicí ..

Nahlásit nevhodný obsah