For Honor rychle přichází o hráče
i Zdroj: Hrej.cz
Novinka For Honor rychle přichází o hráče

For Honor rychle přichází o hráče

Pavel Makal

Pavel Makal

7. 3. 2017 19:29 9
Reklama

Oznámení For Honor na E3 2015 bylo nemalým překvapením a v průběhu bezmála dvou let čekání a postupného vypouštění nových informací hra vypadala skutečně velice zajímavě. Finální produkt ale bohužel očekávání hráčů nedokázal zcela naplnit, o důvodech si můžete více přečíst v naší recenzi. Ačkoli se zcela jistě najde množství hráčů, kterým se For Honor přesto líbí a tráví v něm velké množství volného času, nejnovější čísla naznačují, že se hra stačila rychle okoukat.

Po prvotním úspěchu, kdy se For Honor dostal do první desítky nejhranějších titulů na Steamu s téměř 39 tisíci hrajícími uživateli za hodinu, začala tato čísla povážlivě klesat. Týden po vydání spadl počet hráčů téměř o polovinu, tedy na 21 tisíc, za další týden to již bylo pouhých 15 tisíc hráčů za hodinu. Tato čísla poskytl server Githyp, které se podobnými měřeními dlouhodobě zabývá.

Jedním z důvodů tohoto poklesu mohou být dlouhodobé problémy se servery, s nimiž se hra potýká. Druhý víkend po vydání je postihl masivní výpadek, kvůli němuž nemohla drtivá většina hráčů hru ani spustit. Ubisoft jako náhradu nabídl zvláštní event s bonusy na získané zkušenosti a různými dalšími odměnami, i tak ale For Honor o uplynulém víkendu hrálo přinejlepším jen 17 tisíc hráčů za hodinu.

Server Githyp uvádí, že podobný trend bylo možno pozorovat i v případě loňského The Division. I tato hra ztratila více než polovinu své uživatelské základny ve třetím týdnu od vydání na Steamu. Pokud by měla tato skutečnost předjímat osud For Honor, pak by únorový titul do dvou měsíců od vydání přišel o 90 % svých hráčů. Je možné, že stabilní přidávání nového obsahu a pořádání různých eventů komunitu posílí, možná ale bude v budoucnu nutno přijít s drastičtějšími opatřeními, jako je brzká redukce ceny hry nebo úprava mikrotransakcí, které podle názoru řady hráčů kazí vyváženost v multiplayeru.

Reklama
Reklama

Komentáře

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Google Seznam
Reklama
Reklama