For Honor rychle přichází o hráče

7. březen 2017 20:29 / Pavel Makal / Novinky / Diskuze (10)

Oznámení For Honor na E3 2015 bylo nemalým překvapením a v průběhu bezmála dvou let čekání a postupného vypouštění nových informací hra vypadala skutečně velice zajímavě. Finální produkt ale bohužel očekávání hráčů nedokázal zcela naplnit, o důvodech si můžete více přečíst v naší recenzi. Ačkoli se zcela jistě najde množství hráčů, kterým se For Honor přesto líbí a tráví v něm velké množství volného času, nejnovější čísla naznačují, že se hra stačila rychle okoukat.

Po prvotním úspěchu, kdy se For Honor dostal do první desítky nejhranějších titulů na Steamu s téměř 39 tisíci hrajícími uživateli za hodinu, začala tato čísla povážlivě klesat. Týden po vydání spadl počet hráčů téměř o polovinu, tedy na 21 tisíc, za další týden to již bylo pouhých 15 tisíc hráčů za hodinu. Tato čísla poskytl server Githyp, které se podobnými měřeními dlouhodobě zabývá.

Jedním z důvodů tohoto poklesu mohou být dlouhodobé problémy se servery, s nimiž se hra potýká. Druhý víkend po vydání je postihl masivní výpadek, kvůli němuž nemohla drtivá většina hráčů hru ani spustit. Ubisoft jako náhradu nabídl zvláštní event s bonusy na získané zkušenosti a různými dalšími odměnami, i tak ale For Honor o uplynulém víkendu hrálo přinejlepším jen 17 tisíc hráčů za hodinu.

Server Githyp uvádí, že podobný trend bylo možno pozorovat i v případě loňského The Division. I tato hra ztratila více než polovinu své uživatelské základny ve třetím týdnu od vydání na Steamu. Pokud by měla tato skutečnost předjímat osud For Honor, pak by únorový titul do dvou měsíců od vydání přišel o 90 % svých hráčů. Je možné, že stabilní přidávání nového obsahu a pořádání různých eventů komunitu posílí, možná ale bude v budoucnu nutno přijít s drastičtějšími opatřeními, jako je brzká redukce ceny hry nebo úprava mikrotransakcí, které podle názoru řady hráčů kazí vyváženost v multiplayeru.

Zdroj: VG247

Související hry

Diskuze

Tvůj komentář

Pro přidávání příspěvků do diskuzí se prosím přihlašte!
20878494
Flois napsal 8. 3. 2017 v 10.58

red-icius: znám skupinu lidí co hrajou denně a to pouzel LOL a většinou jen ARAM. Provozují to už několik let v tahu. Pro mě absolutně nepochopitelné ale deje se to. Podotýkám že to nejsou děti(věkem).

Největší problém je možná, že tech her zamerenejch hlavně na MP je strašné moc. Ale je to jen módní trend. Za pár let se to zlomí a začnou se zas vic soustředit na SP

Nahlásit nevhodný obsah

20845348
Lahva napsal 8. 3. 2017 v 08.32

V základu hodně dobrá hra. Bohužel Ubi to trochu přehnal a zbytečně to nafoukl. Udělat z toho F2P bojovku tak by taky neudělali nic špatně. Tenhle zvolenej formát to ale trochu zabíjí právě do budoucna.
Ve Wildlands taky pakárna, naštěstí tam mi přijde, že to tolik neovlivní celkový průběh i díky jinému formátu.

Nahlásit nevhodný obsah

20874536
Minstriel napsal 8. 3. 2017 v 08.09

red-icius: Pokud je hra úspěšná a dobrá, tak určitě nepřijde za měsíc o polovinu hráčů :).
Ani pochvy na meče do hry nedali u takové hry :D. Všichni mocní válečníci si zasouvají meče do ruky :D. To by bylo invalidů. Asi jako ve střílečce nedat zásobníky do zbraní. Ubi zkrátka ten důraz na detail umí dotáhnout. Vždycky mají super nápad a pak to poserou.

Nahlásit nevhodný obsah

20887781
Titus napsal 8. 3. 2017 v 06.45

Rune jsem hrával rád, tohle mě až tak nenadchlo - free weekend, zkusil jsem, odinstaloval jsem a nekoupil jsem. Asi už jsem na tenhle typ her starý, nebo mám menší averzi na UBI...

Nahlásit nevhodný obsah

20869881
_pedrox_ napsal 8. 3. 2017 v 01.46

red-icius: presne. Naša parta sa tiež vracala do Destiny a Division na striedačku podla chuti a pridávaného obsahu. Podobne to bude aj s Wildlands počítam. Tiež na tom nevidím nič zvláštne, navyše keď vychádzajú aj iné zaujímavé hry, tak sa predsa nebudem nútiť len do jednej. Je to na multiplayer zameraná hra, nejde o WoW, to je velký rozdiel...

Editováno: 8. 03. 2017 v 01.50

Nahlásit nevhodný obsah

20809076
red-icius napsal 7. 3. 2017 v 23.53

neni to normlani u kazde hry? jako, opravdu u kazde? koupim, zkusim, a casem se vratim... prece kdyz to za 7 mesicu bude hrat 500 lidi denne, tak to neznamena, ze to sou lidi, co si to ten den koupili atd ... premyslejte .. nebo u MP her nekdo hraje vyhradne jednu hru furt dokola a dokola? v mainstreamu? ...

Nahlásit nevhodný obsah

20863667
plok.plok napsal 7. 3. 2017 v 22.04

Jim nejde o to kolik lidi to hraje po vydáni, ale kolik si to koupilo. To je pro ně důležité.

Nahlásit nevhodný obsah

15476429
Predator5552 napsal 7. 3. 2017 v 21.48

Pár postav, jedna zbraň u každého.
Tak proč asi :-)
Pokud to udělají jako u Siege a přidají postavy možná se za rok lidi vrátí.
Je to jako s Division. Finanční propadák to není, ale nikdo to nehraje.
A vlastně o to Ubi jde :-)

Editováno: 7. 03. 2017 v 21.49

Nahlásit nevhodný obsah

20877390
Strejda Phil napsal 7. 3. 2017 v 20.38

Proč asi...4v4 nehratelný proti lidem, co vyplázli prachy, netcode a matchmaking naprostý děs, to všechno na P2P spolu s podprůměrným SP.
Weeeee, alespoň je to originální od toho Ubi.

Editováno: 7. 03. 2017 v 20.40

Nahlásit nevhodný obsah