Vývojáři Andromedy o systému rozhovorů
i Zdroj: Hrej.cz
Novinka Vývojáři Andromedy o systému rozhovorů

Vývojáři Andromedy o systému rozhovorů

Pavel Makal

Pavel Makal

9. 2. 2017 14:08 6
Reklama

Jednou z největších herních událostí letošního jara bude bezesporu vydání nového dílu vesmírné sci-fi ságy Mass Effect s podtitulem Andromeda. O hře, která byla oficiálně oznámena na předloňské E3, jsme už napsali první poslední. V aktuálním čísle oficiální Xbox One magazínu se kreativní šéf vývoje Mac Walters rozpovídal o tom, jak bude tentokrát fungovat systém rozhovorů.

Volba mezi Paragonem a Renegátem se tentokrát nevrátí a vývojáři k tomu mají dobré důvody. Jedním z nich je fakt, že tento systém vnímají jako úzce svázaný s postavou kapitána Sheparda. S ohledem na to, že tato ikonická postava už v Andromedě nehraje roli, rozhodli se autoři hry k zásadním změnám. Walters tvrdí, že nový styl hráčům nabídne mnohem širší možnosti a ještě více je zainteresuje do jednotlivých rozhovorů:

„To, co používáme nyní, je mnohem více založeno na souhlasu a nesouhlasu. Důvodem je, že v původní trilogii jste si řekli, že budete hrát za Paragona a pak jste přesně věděli, jakou pozici v uživatelském rozhraní rozhovorů má každá vaše odpověď. Nemuseli jste o tom přemýšlet, prostě jste vždy stiskli odpověď Paragona,“ uvádí Walters. Dodává, že se systémem souhlasů a nesouhlasů se průběh rozhovorů mění podle okolností a podle postavy, se kterou hovoříte. Na konverzace se tedy budete muset mnohem více soustředit.

Další zásadní novinkou budou rozdílné specifické tóny hlasu: „Přidali jsme čtyři tóny a v budoucnu o tom budeme ještě více mluvit, ale v zásadě umožňují našim postavám vyjadřování čtyřmi různými způsoby a někdy jedním ze dvou rozdílných způsobů. Myslím, že jsme se mnohem více přiblížili tradičnímu hraní na hrdiny, kde neřešíme, že chceme být hodní nebo zlí, ale spíš to, jakým způsobem se chceme vyjadřovat.

Nový systém rozhodně zní velmi zajímavě a mnohem komplexněji, než tomu bylo v případě původní trilogie, kde skutečně časem člověk přesně věděl, jakou možnost odpovědi zvolí, pokud chce zachovat svůj statut klaďase nebo záporáka. Vývojáři nám ještě před vydáním hry nový styl rozhovorů hlouběji předvedou, na vlastní kůži jej budeme moci vyzkoušet již 21. března letošního roku. Mass Effect: Andromeda si můžete objednat v e-shopu Xzone.cz.

Reklama
Reklama

Komentáře

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Google Seznam
Reklama
Reklama