Rozlišení a framerate konzolové Andromedy
Jak už jsme vás v minulosti informovali, během zítřejší noci bychom se měli dočkat dalších záběrů z netrpělivě očekávaného Mass Effectu: Andromeda, které budou zveřejněny na keynote společnosti Nvidia v rámci konference CES. Majitelé konzolí ale jistě ocení i další zprávu, která se v souvislosti s chystaným sci-fi RPG nyní objevila.
Šéf BioWare Aaryn Flynn se totiž v příspěvku na diskuzním serveru NeoGAF rozhovořil o technické stránce hry, konkrétně o tom, v jakém rozlišení a framerate hra poběží. Rozhodně odmítl spekulace, že by hra měla na PS4 běžet v 900p a na Xboxu One dokonce jen v 720p. Poskytl navíc zcela konkrétní informace o tom, jak to ve skutečnosti bude:
„Co vím, jsme na tom stejně jako ostatní hry, běžící na Frostbite enginu. Na PlayStation 4 hra nabídne rozlišení 1080p, na Xboxu One pak 900p. Obě verze pak běží ve 30 FPS. Na PC není framerate uzamčený. Myslím, že v cutscénách jsme se dostali i přes 30 PS, ale to ještě ověřím během příštích několika týdnů.“
Zatím bohužel stále nemáme konkrétní datum vydání. Vývojáři v minulosti uvedli, že je nechtějí napevno uvádět do okamžiku, než si budou skutečně jisti, že budou schopni je dodržet. Opakovaně nás ale ubezpečili o tom, že hra vyjde v průběhu letošního jara. Jeden z úniků informací hovořil v souvislosti s artbookem ke hře o datu 21. března. Možná, že se konkrétnější datum dozvíme během zmíněné akce CES. Andromeda vychází na PC, PS4 a Xbox One, hru si můžete objednat v e-shopu Xzone.cz.