První DLC zdarma pro Titanfall 2 je na cestě
i Zdroj: Hrej.cz
Novinka První DLC zdarma pro Titanfall 2 je na cestě

První DLC zdarma pro Titanfall 2 je na cestě

Jiří Bigas

Jiří Bigas

23. 11. 2016 15:26
Reklama

Jak určitě dobře víte, autoři Titanfallu 2 následují příklad loňských Need for Speed a plánují veškerý podstatný rozšiřující obsah do hry zdarma. Aby netříštili komunitu, bezplatně budou svou akci rozšiřovat o nové mapy, módy a zbraně. Bez ohledu na to, jakou edici jste si zakoupili. První takové DLC dorazí už příští týden.

Premiérové bezplatné rozšíření se jmenuje Angel City’s Most Wanted a vyjde 30. listopadu. Obsahuje mapu Angel City, přepracovanou populární arénu z prvního dílu. Pokud jste si hru předobjednali, dostanete se k ní právě už koncem listopadu. Ostatním hráčům se pak otevře "až" 4. prosince.

Kromě ní bude součástí DLC také zbraň Wingman Elite Pistol, nové kity pro titány, díky němž bude možné dále upravit svého mecha, do hry ovšem přibude i obraovka statistik, menu s často kladenými dotazy a nový in-game store. V něm bude možné si za skutečné peníze pořídit nové skiny nebo kamufláž. Autoři ze studia Respawn se přitom dušují, že jde o čistě kosmetické úpravy, které nebudou mít žádný vliv na balanc hry.

Studio tvrdí, že rozšíření Angel City’s Most Wanted představuje teprve začátek dlouhotrvající podpory pro Titanfall 2. Fanoušci se mohou těšit na další mapy, módy i zbraně v balíčcích, které se budou lišit velikostí i zaměřením. Vývojáři se tak snaží rozptýlit obavy těch hráčů, kteří by mohli získat dojem, že se práce na hře omezí pod dojmem slabších prodejů.

EA se však zdá být spokojená s tím, jak si druhý Titanfall vede. Vydavatel se včera pochlubil novým trailerem zaměřeným na ocenění a hodnocení akce v recenzích, kde si vedla velmi dobře. V podobném duchu jako vývojáři se ostatně nedávno vyjádřil i finanční ředitel EA Blake Jorgensen, který taktéž zdůraznil, že tato střílečka se dočká dalšího rozmachu a pro vydavatele v tomto případě nejsou údajně rozhodující prodeje z prvního týdne, jako spíš dlouhodobý úspěch celé značky.

Reklama
Reklama

Komentáře

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Google Seznam
Reklama
Reklama