Už víme, kdy započne mise k Andromedě
i Zdroj: Hrej.cz
Novinka Už víme, kdy započne mise k Andromedě

Už víme, kdy započne mise k Andromedě

Jiří Bigas

Jiří Bigas

8. 11. 2016 10:12 2
Reklama

Už od upoutávky na N7 Day se čile spekulovalo o tom, že se Andromeda odehrává o 600 let později. Klíčové ale bylo zjistit, od jakého okamžiku vlastně. Jak jsme předpokládali, vývojáři chytře obešli nutnost navazovat na události a následky některého z konkrétních konců Mass Effectu 3.

V návaznosti na vydání nové upoutávky se objevily další užitečné informace na oficiálním webu. Z nich mimo jiné vyplývá, že let financovaných ze soukromých prostředků k Andromedě měl být odstartován v roce 2185. Po 600 letech účastníci tohoto programu dorazí do neprobádané galaxie, aby tu založili nový domovský svět. Toto úsilí má představovat nejambicioznější podnik, o jaký se kdy libovolná rasa z Mléčné dráhy pokusila.

K vyslání této mise tak dojde ještě před vyvrcholením trilogie, konkrétně v době vzkříšení komandéra Sheparda v druhém dílu. Jakkoli se tak příběh Andromedy odehrává až po vyvrcholení dosavadní ságy, její události se jej nemusí téměř dotknout. A je otázkou, zda vůbec budou v novince nějak reflektovány a budou-li vesmírní pionýři vědět, co se na Zemi mezitím přihodilo. Rodina Ryderových cestuje jednou z konvoje pěti lodí a arch v kryospánku, takže skutečná invaze Reaperů ji mine.

Další informace pak vyplynuly třeba z videobrífinku iniciativy Andromeda, která misi ke stejnojmenné galaxii organizuje. Jde o jednosměrnou cestu do neprozkoumané části vesmíru, kterou nikdo dřív nepodnikl. Nový domovský svět má najít právě hráče v roli Pathfindera, který v sobě skloubí přednosti vojáka, vědce i průvodce a má k dispozici nejlepší dostupné technologie. Bude to ale o 600 let později v cizím koutě vesmíru stačit?

S jistotou už víme také to, že se vrátí vedlejší mise, jejichž plněním utužíte vztahy se svými parťáky. Takzvané loyalty missions představovaly velmi zajímavý prvek v ME2 s ohledem na mnoho různých vyústění druhého dílu. Ta byla podmíněna právě i tím, jak moc jste pracovali na sounáležitosti se svou posádkou. Jejich comeback potvrdil kreativní šéf hry Mac Walters v rozhovoru pro Game Informer. Více si o nich povíme později.

Reklama
Reklama

Komentáře

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Google Seznam
Reklama
Reklama