Diablo 3 dostane sezóny i na konzolích
Letošní BlizzCon už je za námi a celá řada fanoušků značek Blizzardu se může spokojeně těšit na příští měsíce, kdy do jejich oblíbených her přibyde nový oznámený obsah. Jednou z těchto her je i Diablo 3, titul, který sice vyšel už před více než čtyřmi lety, v uplynulých dnech se však dočkal představení celé řady novinek. A pokud jste Diablu i po těch letech věrní a hrajete jej na konzolích, určitě vás potěší následující zpráva.
Konzolové verze se totiž v průběhu příštího roku dočkají implementace systému sezón, který je na PC a Macu už dlouho samozřejmostí. V rámci sezóny plní hráči sadu úkolů a výzev, jejichž kompletace jim následně přinese unikátní set brnění, předměty pro úpravu vzhledu postavy nebo například nového mazlíčka. Jedna sezóna trvá přibližně tři měsíce a jedná se o velmi dobrý způsob, jak udržovat fanouškovskou základnu. Pokud navíc berete hraní Diabla opravdu vážně, můžete se těšit i na žebříčky, ve kterých si budete moci poměřovat své výkony s ostatními hráči. Přesné datum vydání updatu, který sezóny do konzolové verze přinese, zatím neznáme.
Many of the features you know and love will translate over to console: seasonal rewards, leaderboards, and more. #BlizzConpic.twitter.com/Qd9GAtLa2i
— Diablo (@Diablo) November 5, 2016
Kromě sezón se Diablo 3 dočká také nového systému Riftů, založeného na výzvách. Zvolíte si set vybavení a build, navržený členem komunity, a pokusíte se projít vybraným dungeonem. Výzvy se navíc budou každý týden měnit, nuda a přílišná rutina by se tak hře měla obloukem vyhnout. Nejsou to ale jediné novinky. Mezi ty zásadnější patří například dvě nové zóny, mlžné a pusté vřesoviště a temné, skličující podzemní prostory, které se nacházejí pod ním a naleznete v nich lokaci Temple of the Firstborn. Kromě toho ale dojde také k řadě úprav herních mechanismů. Za všechny lze jmenovat například barvy na zbroj, o které se odteď bude starat NPC postava Miriam the Mystic a vám tak jednak nebudou nadále zabírat místo v inventáři, zároveň však také nebudete muset obíhat všechny prodejce při shánění konkrétního odstínu. Materiály pro crafting dostanou svůj vlastní oddělený inventář, Kanai’s Cube bude schopna automaticky vyrábět předměty z dostupných materiálů a pokud dokončíte Rift bez jediného úmrtí, dostanete bonus k šanci na vylepšení legendárních drahokamů.
Vedle chystaného rozšíření s Nekromantem a lednové vzpomínkové akci na dvacet let starý první díl Diabla se jedná o pěknou řádku důvodů, proč se ke hře vrátit. Necháte se zlákat, nebo se raději věnujete čerstvým titulům a na návrat do minulosti nemáte čas?