Konec ME3 autory Andromedy netíží
i Zdroj: Hrej.cz
Novinka Konec ME3 autory Andromedy netíží

Konec ME3 autory Andromedy netíží

Jiří Bigas

Jiří Bigas

13. 10. 2016 16:15 2
Reklama

Mac Walters, který vede vývoj Mass Effectu Andromeda, se v rozhovoru pro magazín GEEKPR0N nechal slyšet, že fanoušky rozporuplně přijatý konec třetího dílu nevytváří na vývojáře zvláštní tlak. A také láká fanoušky na nový začátek, který má být plný překvapení, ale současně věrný tradici.

Zmíněnému magazínu se podařilo Walterse vyzpovídat během newyorského Comic Conu. U původní trilogie působil Mac Walters jako jeden z hlavních scénáristů, a tak se při této příležitosti nemohla řeč nestočit i ke kontroverzi, kterou vyvolalo finále třetího dílu. Redaktor se tedy zeptal, zda byl rozruch a nespokojenost fanoušků s tímto vyústěním trilogie zdrojem většího stresu při práci na Andromedě, zda se autoři cítili být pod větším tlakem, aby fanoušky znovu potěšili.

Mac Walters si to ovšem nemyslí. Naopak ocenil komunitu BioWare, která je podle něj fantastická. Vždy berou vážně, co si fanoušci myslí a berou ohled na to, zda se jim něco líbí, nebo nikoli. “Myslím, že se vždy chceme zlepšovat. Jsme sami sobě největšími kritiky,” uvedl Walters s tím, že pokaždé, když dokončí novou hru, najdou se věci, které by si přáli udělat.

“Pro mě je Mass Effect Andromeda nový začátek, naše první hra na enginu Frostbite (očividně za svůj nepočítá Dragon Age: Inquisition z roku 2014 taktéž na Frostbite 3, pozn. red), náš první nový Mass Effect po pěti letech na nových konzolích. V tom spočívá skutečná výzva,” dodal Mac Walters.

Autor rozhovoru se ale přirozeně snažil vyšťourat víc o nové hře. Mac Walters nechtěl být konkrétnější s tím, že si máme počkat na nadcházející N7 Day, který, jak všichni doufáme, přinese nálož nových informací. Hráči podle něj budou nadšení ze stejných věcí jako samotní vývojáři.

“Chtěli jsme nový začátek nejen pro příběh a hru, ale i pro nás. Velká část kouzla vývoje první hry spočívala v tom, že jsme ještě neměli celé pozadí Mass Effectu,” nechal se slyšet Walters. A klade si řečnickou otázku, co mohou autoři udělat, aby překvapili a potěšili hráče. Na to se podle něj hráči mohou těšit - vše, co dělá Mass Effect Mass Effectem, ve hře najdeme. Ale současně se vytvořil prostor pro vymýšlení nových věcí.

“Jaký je lepší způsob, jak začít nanovo, než vyrazit do nové galaxie?” ptá se Walters. Věří přitom, že výsledek bude působit svěže, ať už jste Mass Effect nikdy dřív nehráli, anebo v něm strávili stovky hodin.

A na otázku, zda dává přednost řešení jako Paragon, nebo Renegade, odpověděl jen stručně: “Renegade”

Reklama
Reklama

Komentáře

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Google Seznam
Reklama
Reklama