Největším lákadlem na Wildlands je Bolívie
i Zdroj: Hrej.cz
Novinka Největším lákadlem na Wildlands je Bolívie

Největším lákadlem na Wildlands je Bolívie

David Plecháček

David Plecháček

12. 10. 2016 15:05 10
Reklama

Ubisoft má stále relativně daleko před sebou vydání všech svých velkých her. Nejdříve vyjdou Watch Dogs 2, posléze sportovní hra Steep, a jako poslední Ghost Recon: Wildlands. O Watch Dogs už dnes řeč byla, Steep nás pravděpodobně ničím nepřekvapí, a tak se musíme podívat na zoubek třetí hře v pořadí. V rozhovoru pro Pixel Vulture o několika aspektech hry hovořil Tom Isaksen.

Ve stylu dalších her od Ubi, Wildlands budou čistokrevnou open-world akcí. Hra je o prozkoumávání, o tom, že si najdete nějakou misi nebo úkol a splníte jej, nebo se vydáte hledat něco jiného, co by vás bavilo více. Putování po Bolívii ale definuje čtyřčlenná kooperace. Můžete se po světě potulovat sám, nebo naopak se třemi přáteli, a když bude nouze, nahradí je AI. „Jakmile vám bude připadat, že je ta správná chvíle něco podniknout, dáte dohromady svůj tým a vyrazíte na nějakou misi,“ říká Isaksen.

Nemusíte se bát, že byste hráli déle nebo naopak kratší dobu, než vaši přátelé, a tak by vám v případné kooperaci ujížděl vlak. Jak Isaksen říká, ve hře nebudou žádné levely, váš postup hrou se bude projevovat zejména ve vašich odemčených možnostech a schopnostech. „Je to o tom vědět, co umíte, o vašem skillu, vašem vybavení a o tom, jak je využít.“

„Hlavní příběhová linie má asi sto příběhových misí. Jak víte, svět Wildlands je ohromný, a bude hodně záležet na tom, jak se rozhodnete hrát. Nedá se úplně přesně říct, jak dlouho vám příběh vydrží.“ Samozřejmě bude také záležet na schopnostech vaši spoluhráčů, neboť ti vás při průchodu hrou mohou oživovat,stejně jako vy je, a tak je důležitý, aby alespoň jeden z vás zůstal na živu. Ani v tomto ohledu, zdá se, nebude Wildlands nijak revoluční. Nastavená obtížnost se bude počítat pro každého hráče separátně. Pokud budete chtít hrát na hard a ostatní například na easy, zkrátka nevydržíte tolik zásahů, co oni.

„Na Ghost Recon: Wildlands pracujeme téměř 4 roky. Jsme skoro na konci celého vývoje, hra zanedlouho vychází. Jsme velice hrdí, speciálně na prostředí, kde se hra odehrává. Bolívie je zajímavá, protože jde o zemi, která není tak známá. Vytvořili jsme autentickou zemi, a i když jde stále o naší fantazii, snažili jsme se jí přiblížit realitě. Doufáme, že jakmile hru budete hrát, uvidíte to, neboť ve hře je 11 různých ekosystémů. Když k tomu připočteme denní a noční cyklus, celé to vaší hru ovlivní. Hrát misi v noci zcela jistě změní váš přístup stejně tak jako přístup AI. I Nepřátelé budou jinde,“ popisuje Isaksen největší lákadlo na Wildlands.

O jeho slovech se budeme muset přesvědčit až v březnu příštího roku. Hra vychází pochopitelně na PlayStationu 4, Xboxu One a PC. 

Reklama
Reklama

Komentáře

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Google Seznam
Reklama
Reklama