Titanfall 2 naplno využije běh po zdi
i Zdroj: Hrej.cz
Novinka Titanfall 2 naplno využije běh po zdi

Titanfall 2 naplno využije běh po zdi

Zdeněk Princ

Zdeněk Princ

20. 9. 2016 09:48
Reklama

Pokud jste se zúčastnili technologického testu Titanfall 2, mohly vám vybrané mapy přijít fádní. Už první díl této střílečky se přitom pyšnil značnou porcí freeruningových sekvencí a hráči se logicky ptali, zda i druhý díl bude pokrčovat ve stejném duchu. Odpověď dostali na Tokyo Game Show, kde se redaktoři magazínu PlayStation Lifestyle ptali zástupců Respawnu.

„Nabídneme širokou paletu map, na nichž budete moci uplatnit rozdílné herní styly. Některé z map jsou úzce zaměřené na řetězení wall runů a již brzy je uvidíte. Mapy, které jsme nabídli v rámci technologického testu, sloužily k jinému účelu – otestovat jednotlivé elementy hratelnosti,“ vysvětlil COO společnosti Dusty Welsch.

Jeho kolega, výtvarný ředitel Joel Emslie, pak dodal, že na některých mapách se podílel i designér Jeff Smith, který dříve pracoval na vývoji Call of Duty 4 a jeho práce je považována za to nejlepší, co se dá v prostoru map pro multiplayerová klání najít. Je tedy jisté, že se vývojáři budou snažit o to, aby se hráči museli přizpůsobovat nejen samotnému boji, ale také prostředí, ve kterém se odehrává.

Reklama
Reklama

Komentáře

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Google Seznam
Reklama
Reklama