Metal Gear Survive recykluje mapu z MGSV
i Zdroj: Hrej.cz
Novinka Metal Gear Survive recykluje mapu z MGSV

Metal Gear Survive recykluje mapu z MGSV

Jiří Bigas

Jiří Bigas

19. 9. 2016 13:21 12
Reklama

Pokud nemůžete novému Metal Gearu bez Kodžimy přijít na jméno, tohle zřejmě bude další voda na váš mlýn. Kritici si určitě smlsnou na zjištění, že novinka nekompromisně recykluje prostředí z Metal Gear Solid V: The Phantom Pain a červí díra nás zřejmě nepřenesla do tak neznámého světa, jak se nám Konami snaží tvrdit.

Jak to vypadá v alternativním časoprostoru? Podle Konami asi jako Afghánistánu, zdá se. Uživatel s přezdívkou rensehin totiž nahrál na YouTube video, v němž podrobil nové patnáctiminutové demo z Tokyo Game Show detailní analýze. Z ní vyplývá, že na dvou srovnávacích záběrech sledujeme téměř totožnou krajinu jen s několika nezbytnými modifikacemi. A určitě si sami dokážete představit, jakou “radost” z toho fanoušci v komentářích mají.

Na druhou stranu teď už skutečně věříme tvrzení vývojářů, že Metal Gear Survive je opravdu The Phantom Pain jen s kooperací, survival prvky a novými nepřáteli. I když takhle to asi úplně nemysleli. Poté, co se v neděli od novinky distancoval i Hideo Kodžima s tím, že o ní nic neví, neměl s ní nic společného a nesplňuje podle něj jeho představu o Metal Gearu, nebude to mít vydavatel snadné.

Na druhou stranu nikde není psáno, že to nakonec nemusí být dobrá a zábavná hra. Jen to chvílemi vypadá, jako by Konami dělalo všechno pro to, aby firma co nejvíc poškodila svůj veřejný obraz. Najdou se ale i hráči, kteří autory nové hry brání s tím, že co čekat od levnější hry, která nabízí nové herní mechanismy, nové vybavení a zbraně a otevřeně přiznává, že využívá assety původní hry.

Jak závěrem podotýká třeba GamesRadar. Můžete si říct, že Konami vychytrale využívá své zdroje, na druhou stranu to pár lidí pořádně naštve. Včetně samotného Kodžimy velmi pravděpodobně. Zatím to totiž vypadá, že jde o víceméně tu samou mapu. A určitě si vzpomenete, jakou vlnu nevole to vzbudilo třeba u série Far Cry, u níž to přitom nebylo při hraní tak zjevné a která se hlavně nepotýkala s mediálně propíraným rozkolem v autorském týmu.

Reklama
Reklama

Komentáře

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Google Seznam
Reklama
Reklama