XCOM 2 přistane na konzolích později

5. srpen 2016 14:00 / Jiří Bigas / Novinky / Diskuze (1)

Vynikající tahová strategie se v nedávno oznámených verzích pro konzole PlayStation 4 a Xbox One opozdí. Původně měla hra od Firaxis Games dorazit na trh už za měsíc. Nyní vyšlo najevo, že se tak stane o tři týdny později.

Prezident Take-Two Interactive Karl Slatoff oznámil, že důvodem je jako obvykle snaha týmu ujistit se, že tahovka vyjde ve skvělé formě a dostojí vysokým očekáváním. Nové datum vydání pro Evropu bylo stanoveno na 30. září. Vzhledem k bezchybné verzi prvního dílu pro konzole se má všeobecně za to, že půjde o výborný port, nicméně nebude podporovat modifikace a nedělají na něm přímo Firaxis.

Jak už jsme psali dříve, konverzi má na starost namísto původních autorů americké studio The Workshop. Snad bude výsledek stejně povedený jako v případě XCOM: Enemy Unknown z roku 2012, jenž vyvrátil zažitý mýtus, že tyto hry na těchto platformách nejde pořádně ovládat a není o ně zájem.

Kromě toho jsme se v noci na dnešek dozvěděli, že vývojáři nezanevřeli ani na PC verzi, která se dočká po vydání konzolové verze dalších bezplatných i placených DLC. V recenzi na Hrej.cz obdržela absolutní hodnocení a Tomáš Krajča o ní mimo jiné napsal: “Návyková sci-fi tahová strategie, která zachovává koncept XCOMu a oživuje jak kampaň konceptem partyzánské války, tak i boje množstvím nových schopností a nepřátel.”

Zdroj: GameSpot

Související hry

Diskuze

Tvůj komentář

Pro přidávání příspěvků do diskuzí se prosím přihlašte!