Gears of War nemusely mít vůbec multiplayer

25. květen 2016 09:48 / Jiří Bigas / Novinky / Diskuze (0)

Včera se Cliff Bleszinski v rozhovoru pro IGN pochlubil, který díl akční ságy považuje za nejlepší. A přes noc jsme se dozvěděli, že první díl původně vůbec nemusel obsahovat multiplayer, jenž dnes považujeme za nedílnou součást Gears of War.

“Vždycky říkáme, když děláme na hře, že je to jako stavět dálnici, zatímco auto v plamenech uhání rychlostí 9000 mil za hodinu,” popsal atmosféru při vývoji Cliff Bleszinski. “Byli jsme pod silným tlakem Microsoftu, abychom hru vydali na Vánoce, dělali E3 dema a vůbec. Navíc si ve skutečnosti nemysleli, že mechanismy krycí akce budou zábavné,” pokračoval.

Pokud jde konkrétně o multiplayer, zmínil se Bleszinski, že udělali spoustu map, které působily hodně jako Counter-Strike. Dokonce chtěl původně, aby hráči nakupovali zbraně mezi jednotlivými koly. Producent Rod Fergusson, který nyní vede vývoj čtvrtého dílu, namísto toho navrhl, aby ve snaze vybalancovat hru umístili silnější zbraně do samotných map. To mělo mimo jiné přimět hráče, aby jen nesetrvávali v krytu a víc se pohybovali po celé aréně.

Jak už jsme psali včera, Bleszinski pro IGN také odhalil, že jeho nejoblíbenější díl jsou Gears of War 3. Věří, že teprve s trojkou se vývojářům podařilo vše vypilovat, nechyběly dedikované servery, různé herní módy, ženy na bitevním poli a tak dál. Gears of War 3 byly pro něj vyvrcholením všeho.

Zdroj: GameSpot

Diskuze

Tvůj komentář

Pro přidávání příspěvků do diskuzí se prosím přihlašte!