Páčení zámků a dabing v alfě Kingdom Come
i Zdroj: Hrej.cz
Novinka Páčení zámků a dabing v alfě Kingdom Come

Páčení zámků a dabing v alfě Kingdom Come

Jiří Bigas

Jiří Bigas

2. 4. 2015 17:45 9
Reklama

Warhorse Studios se činí a bezprostředním výsledkem jejich úsilí je nová alfa verze hry Kingdom Come: Deliverance ve verzi 0.3. Autoři ale nastiňují i své plány v souvislosti s nadcházejícím veletrhem E3 a naznačují také orientační datum vydání.

Nejzajímavější novinkou je podle Jiřího Rýdla z Warhorse Studios pro podporovatele hry nová alfa verze. “Nyní je možné otevírat zámky i bez klíče. Jak takové páčení zámku vypadá, se můžete podívat v nejnovější videu, kde lze zahlédnout i několik záběrů z nové lokace,” láká na Jiří Rýdl na video update s pořadovým číslem 10.

Alfa update 0.3 ale slibuje vedle otevírání zámků za pomoci paklíčů i řadu řadu nových úkolů, základní schopnost vnímání u NPC a anglický dabing. Ten, jak vývojáři sami upozorňují, zatím nereprezentuje finální kvalitu, ale výrazně zlepšuje dojem ze hry. “Další update technologické alfy představíme v červnu na veletrhu E3. Ve verzi 0.4 budete mít možnost navštívit novou vesnici nedaleko Samopší, zajezdíte si na koni a vyzkoušíte souboj s mečem,” slibuje Jiří Rýdl.

Páčení zámků a dabing v alfě Kingdom Come
i Zdroj: Hrej.cz

“Koncem roku 2015 se hratelné verze dočkají také podporovatelé na úrovni Rytíř, které pozveme ke hraní beta verze. Na četné prosby fanoušků také plánujeme zpřístupnit beta verzi novým hráčům na platformě Steam. Od tohoto kroku si slibujeme především získání cenné zpětné vazby, a tím lepší možnosti odladit samotnou hru,” věří Jiří Rýdl.

Vychytaní všech much je podle autorů také hlavním důvodem, proč odložili plánované datum vydání na polovinu roku 2016. “Z předchozích videoupdatů je zřejmé, že jsme po kampani na Kickstarteru udělali obrovský skok na cestě k vysněnému projektu. Zdvojnásobili jsme tým, přestěhovali se do nových kanceláří, postavili vlastní motion capture, vydali první hratelnou alfa verzi, zvětšili herní mapu, otestovali konzolové verze, zapojili umělou inteligenci, dokončili strom herních úkolů, vytvořili nové animace, nahráli originální hudbu, virtuálně postavili celou řadu nových lokací a mnoho dalšího,” vypočítává Jiří Rýdl.

I přes úctyhodný kus odvedené práce však na tým spousta dalších úkolů ještě čeká. Autoři věří, že fanoušci ocení jejich úsilí a přání vydat hru až ve chvíli, kdy bude naprosto připravená.

Reklama
Reklama

Komentáře

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Google Seznam
Reklama
Reklama