Master Chief schytal zásah doprostřed čela

22. březen 2015 14:47 / Zdeněk Princ / Novinky / Diskuze (25)

Rob Semsey, který pracuje v divizi Xbox coby PR manažer, sdílel na svůj Twitter odkaz vedoucí k odpočtu, souvisejícím s pátým dílem série Halo 5. Kulka s nápisem zrádce navíc předznamenává, kam se s největší pravděpodobností bude ubírat příběh hry.

NOVÝ TEASER

Už jenom jedenáct hodin zbývá do chvíle, než se tajemné počítadlo zastaví a Microsoft zvyšuje očekávání krátkým videem. Nikoho už po předchozích spekulacích nepřekvapí, že kulka, vystřelená z odstřelovací pušky, je skutečně určena pro Master Chiefa a jak vidno v závěru, svůj cíl si najde. Snaží se nám tím vývojáři naznačit, že Master Chief už nikdy nebude takový, jak si ho pamatujeme a všechny předchozí díly byly jednou velkou konspirací? Dvě hodiny po dnešní půlnoci už budeme chytřejší...

PŮVODNÍ ZPRÁVA

Chcete-li být u toho, až časovač doběhne do konce, nastavte si budík na pondělní druhou hodinu ranní, vždycky je zkrátka milé, když američtí vývojáři myslí také na zbytek světa… Pokud se navíc ptáte, co bude k vidění, jednoduše vám nemůžeme sloužit, obvyklá praxe ale velí těšit se přinejmenším na video, které by mohlo konečně poodhalit roušku tajemství ohledně toho, za koho a za jakých podmínek budeme hrát.

Zmiňovaný nápis – zrádce – naznačuje, že Master Chief skutečně sběhnul a postavil se proti UNSC. Znamená to ale, že mu přeskočilo v hlavě a stane se klasickým rozpolceným hrdinou, anebo se z UNSC vyklubala sebranka zlých lidí, kteří kolaborují ve velkém a plánují zničit lidstvo?

Jsou to divoké úvahy, mnohem divočejší ale mají někteří fanoušci, kteří si náznak zrady vykládají tak, že Halo 5 po předchozích dílech opět vyjde na PC. S podporou DirectX 12 a pochopitelnou exkluzivitou pro Windows 10! No, raději toho nechme…

Zdroj: Polygon

Související hry

Diskuze

Tvůj komentář

Pro přidávání příspěvků do diskuzí se prosím přihlašte!
-1
Gabča napsal 23. 3. 2015 v 16.59

xGeorgeXx: vykládej dál pohádky, strašně rád tě poslouchám.

Nahlásit nevhodný obsah

20869409
xGeorgeXx napsal 23. 3. 2015 v 16.51

Gabča: Tenhle seznam je mi celkem u řiti. Mě je vlatně jedno kolik pixelů ta hra má, jde o to jak baví.

Jinak zrovna tenhle seznam se dost razantně měnil. Spousta her tam byla špatně. Stejně jako nesmysl u BF4, kdy tam psali že na XONe to běží jen 30FPS. Sice to opravili, ale což. Ale dost her najednou běží stejně jako na PS4. Takže klidně věřím tomu, že se to časem srovná.

NAvíc já radši tu robustní VHS, která je tichá a dobře odvádí teplo a je chráněná vůči výkyvům proudu, díky externímu zdroji. Než hlasitou turbínu, kdy mechanika je konstrukcí 20 let za opicema, konzoli, kterou vezmeš do ruky a už její konstrukce vrže. NE tohle fakt ne! Radši oželím pár pixelů. Ani nemluvím o těch rozpadajících se páčkách na ovladači.

Nahlásit nevhodný obsah

-1
Gabča napsal 23. 3. 2015 v 16.05

xGeorgeXx: klídek a přečti si na uklidněnou http://www.ign.com/wikis/xbox-one/PS4_v…

Není nad to, když exluzivita Dead Rising běží v 720p a 30 FPS nebo TitanFall 792 při 60 FPS...

Nahlásit nevhodný obsah

20869409
xGeorgeXx napsal 23. 3. 2015 v 15.38

Gabča: Co tu meleš za hovadiny? Kdo mluvil o tom, že uděláš z 900p/30FPS, 1080p/60FPS.? To tu ty jedeš bláboly. Já říkal, že HALO 5 má běžet v plné hře 1080p/60FPS o jiné jsem nemluvil. Navíc s tebou se tu hádat nebudu, tohle mám od vývojáře z 343, se kterým jsem hrál během novinářské session u Halo MCC. Navíc teď hra na DX12 neběžela. Ta finální verze bude. Takže mě je fuk co si myslíš.

Navíc ani ten slavnej Playstation je nerozjíždí hry v 1080p/60FPS. To běžel tak Killzone Shadowfall a to v multiplayeru 900p/60FPS, TLOURemastered a Knack. Jinak vše ostatní 1080p/30FPS. Jinak Order neběží v 60FPS, ale v 30FPS navíc v nějakým pseudorozlišení s černýma pruhama.

Nahlásit nevhodný obsah

-1
Gabča, alias nervní pojídač koňských hoven napsal 23. 3. 2015 v 15.07

Gabča: To ani nikde netvrdím :D, takže l2read.

Nahlásit nevhodný obsah

-1
Gabča napsal 23. 3. 2015 v 14.19

Gabča je tlustá bachyně s prasečím mozečkem: mlátiš slámu tlustoprde, víš hovno stejně jako všichni. Jen ti řeknu fakt. Optimalizaci DX neuděláš to, co se nám tu naslibovat ten fanboy dole. Prostě z 900p a 30 fps najednou neposkočí na 1080 a 60FPS u všech her.

Nahlásit nevhodný obsah

-1
Gabča má hemeroidy místo mozku napsal 23. 3. 2015 v 13.28

Gabča: Jo a mimochodem, jestli si myslis, ze jsem fanboy XO, tak te upozornuju predem, ze vlastnim vsechny tri hlavni platformy...

Nahlásit nevhodný obsah

-1
Gabča je tlustá bachyně s prasečím mozečkem napsal 23. 3. 2015 v 13.24

Gabča: Ano v dnešní době má největší nárůst výkonu u 90% her GPU, ale proč, to nevíš, vysvětlovat ti vnitřní instrukce API v tomto případe directu je bezpředmětné, protože nemáš potuchy ani o základních věcech jak je vidět. Tvrdit, že největší nárůst výkonu paušálně má GPU je nesmysl, znám řadu her, které jsou tzv. CPU intensive, nejznámější World of Warcraft, nebo World of Tanks u obou her, když vyměníš gtx 960 za Titan X poznáž zanedbatelný nárůst výkonu, ale při výměně např dvoujádrového CPU s 2 GHz za např. i5 na 4,5 Ghz je v řádu několika násobku. To, že si pleteš pojmy API a APU je další věc, která me udivuje, ze se poustis do diskuse, ohledne toho, zda DX12 bude prinos nebo ne, proto nechapu tvuj odkaz, ve kterem neni test jedineho APU, ale pouze s diskretnimi GPU.

Nedokazu rici, zda DX12 bude na prd nebo ne, to nedokazes rici ani ty, ani nikdo z aktualnich vyvojaru, to ukaze pouze cas, ale chapu, ze plivani na vse nove je moderni a nosi se plivat hlavne na MS, ze.

Nejvetsi prinos Mantle je ten, ze po dlouhych letech donutil rozhoupat monopol MS, ktery ma s API a jejich directem, diky Mantle, ackoliv na poli diskretnich GPU nema moc smysl, alespon udelal sluzbu ve forme, ze by ostatni vyvojari mohli vyuzivat jejich API a microsofti API by mohlo ztracet na popularite, s tim, ze i nVidia vyviji vlasntni APi a rada dalsich vyvojaru, proto MS se snazi prijit s necim novym a 99% vyvojaru uz dlouha leta vola po tom, aby se zamerili v API na vyuziti CPU, resp na maximalni vyuziti CPU, ktere se dnes, nevyuziva vsude optimalne, zejmena vicejadrove CPU.

Ano marketing zde urcite bude a jeste bude silnejsi pri uvedeni Windows 10, kdyz MS ma extremni financni moznosti a muze si dovolit co bude chtit, ale to nic nemeni na tom, ze kdyby se jim doopravdy povedlo vytezit z CPU maximum, stejne jako z GPU, tak by to byla parada a to se nedozvime, dokud nebudou na svete prvni hry PRIMO psane pro DX12, nemyslim tim, s podporou DX12 featur, to je rozdil, jako driv napriklad vychazeli hry na DX10 s DX11 featuramy, ale kompletne od zakladu psane pro DX12, takze do te doby nemas pravo odsuzovat DX12, bez jakykoliv znalosti.

Nahlásit nevhodný obsah

-1
Gabča napsal 23. 3. 2015 v 12.53

http://www.extremetech.com/extreme/1787…

Ten nárust je směšný a stejně to bude u DX12, prosrě jen PR...

Nahlásit nevhodný obsah

-1
Gabča napsal 23. 3. 2015 v 12.46

Gabča je kráva a měla by jít vařit: To pak jo, to pak to lamželezo AMD 1.6 GHZ zajistí nárůst výkonu naprosto mezigalaktický. BTW všichni víme, že ve FullHD je primární pro výkon grafika :) Takže nárust výkonu pro XO bude o ničem, takže jsme tak, kde jsme byli...

Nahlásit nevhodný obsah

-1
Gabča je kráva a měla by jít vařit napsal 23. 3. 2015 v 12.37

Gabča: S tim Mantle to mas hodne popletene, nejvetsi narust je naopak u integrovanych APU, ne u high endu, tam je narust naopak zanedbatelny v ramci jednotek procent 1-5%, kdezto narust u integrovanych APU je v radu desitek procent 20-40% dle hry, nejvice napr v BF4. Nerikam, ze Mantle je nejaka super technologie, ale rozhodne to neni to co tvrdis ty, ma to vyznam u lidi, kteri hraji s integrovanymi grafikami, ale pochybuju, ze se to bude rozsirovat.

DX12 nema nic spolecneho s "kartami" jak mas ty na mysli, resp. myslis grafickymi kartami, cely ten boom a poprask ohledne DX12 je ten, ze tohle API ma vyuzivat konecne plny potencial CPU, hlavne vice jadrove CPU, to je vse.

Nahlásit nevhodný obsah

-1
Gabča napsal 23. 3. 2015 v 11.59

xGeorgeXx: zase klimbáš a přitom píšeš :D

Nahlásit nevhodný obsah

20869409
xGeorgeXx napsal 23. 3. 2015 v 11.56

Gabča: Zajímavý že test intelu na sračkoidním notebooku zvedl jeho výkon 3x.

Nahlásit nevhodný obsah

-1
Spratekk_CZ napsal 23. 3. 2015 v 11.51

Gabča: Prognózy :D :D Víc už neřikej

Nahlásit nevhodný obsah

-1
Gabča napsal 23. 3. 2015 v 11.26

xGeorgeXx: nefér :D PS4 prodaných kusů přes 20 mega, Xbox sotva půlka. Navíc jestli si myslíš, že nový DX přinese senzační nárust výkonu a všechny hry pojedou najednou 1080p a 60FPS, tak to se pleteš, bude se opakovat situace s Mantle, kde nárust výkonu zaznamenali high-end karty a mainstream zůstal na svém.. Stačí se podívat na poslední prognozy nárustu pod DX12

Nahlásit nevhodný obsah

20869409
xGeorgeXx napsal 23. 3. 2015 v 11.05

Mitsurugi: No, ale zase na druhou stranu by to bylo nefér vůči xboxu to nevyužít. Takže si myslím, že to využívat budou. Jelikož se to bude tlačit do těch her.

A navíc já se bavil o exkluzivce na XONE, což ty hry krom Fable jsou. Takže nevidím, duvod proč u vlastních her MS nevyužívat DX12.

Nahlásit nevhodný obsah

20847380
Mitsurugi napsal 23. 3. 2015 v 10.03

xGeorgeXx: Pravděpodobně vychází z toho vyjádření jednoho vývojáře, který spekuluje o tom, že kvůli PS4 většina multiplatforních her nebude DX12 využívat...

http://gamingbolt.com/dx12-adoption-for…

Editováno: 23. 03. 2015 v 10.04

Nahlásit nevhodný obsah

20869409
xGeorgeXx napsal 23. 3. 2015 v 09.50

Gabča: Neočekává? A to jsi vzal kde? Tyhle hry poběží na DX12 na XONE. Forza 6, Fable Legends, HALO 5. Ohledně HALO 5 to vím, jelikož na XONe mám v přátelích vývojáře z 343.

Nahlásit nevhodný obsah

-1
red napsal 22. 3. 2015 v 19.35

kdyz to bude sra*ka, tak to ani 1080p nezachrani, kdyz to bude pecka, tak bude uplne jedno kdyz to pojede v 720p :)

Nahlásit nevhodný obsah

-1
Gabča napsal 22. 3. 2015 v 19.29

xGeorgeXx: a pak ses probudil. Na XO se vůbec DX12 neočekává, navíc to nakonec s nárůstem výkonu pod DX12 není tak horké, dle posledních zpráv, vypadá to na jednotky procent a to navíc na těch silnějších kartách...Takže tipuji buď 720p nebo 900p,,,

Nahlásit nevhodný obsah