House of Wolves chyby nezopakuje
Není žádným tajemstvím, že první DLC k Destiny kromě nového raidu nepřineslo příliš důvodů, proč by se měli věrní hráči z něj radovat. Zvýšení level capu s sebou uvedlo do herních obchodů nové zbraně, které ve spoustě případů svými statistikami znehodnotily těžce vygrindovaný raid gear z Vault of Glass.
Bungie si rozhořčení mezi hráči všimli a pro DLC House of Wolves připravují jiný přístup k herní ekonomice a odměnám z raidu. V diskuzi na NeoGAFu hlavní designer hry Luke Smith nastínil, čemu se Bungie s HoW vyhne.
Především zakoupitelné vybavení už nebude na takové úrovni, aby mohlo nahradit raid gear. Zvýšení drop rate zajístí, že hráči budou mít ze splněných raidů lepší pocit (a samozřejmě i více lootu).
Nějakých změn nejspíš dozná i systém exotic shardů, který s The Dark Below nastavil bariéry v upgradování exotického vybavení a navíc resetoval veškeré dosavadní vylepšení. Smith přiznal, že nechce opět znehodnotit snahu hráčů vylepšít své exotické zbraně, takže exotické shardy ve hře zůstanou, ale v Bungie se budou snažit urychlit vyupgradování nových dropů.
House of Wolves by mělo vyjít v průběhu března a bude se jednat o druhé DLC, které vyjde i v rámci Season Passu. Nedávno leaknuté plány naznačují, že pak si Destiny dá do září pohov, kdy vyjde velké rozšíření prozatím známé jako Comet: Plague of Darkness.