Rozdíly X360/XOne verze Forza Horizon
i Zdroj: Hrej.cz
Novinka Rozdíly X360/XOne verze Forza Horizon

Rozdíly X360/XOne verze Forza Horizon

Zdeněk Princ

Zdeněk Princ

23. 6. 2014 13:53
Reklama

Určitý rozkol, který na trhu panuje od launche nových konzolí PS4 a XOne, má za následek kolísající kvalitu her, jsou-li portovány jedním či druhým směrem. Na první pohled se může zdát, že něco podobného postihne i druhý díl slibně se tvářících závodů Forza Horizon, nakonec to ale vypadá, že X360 verze nebude za svým graficky i technologicky vyspělejším bratříčkem pro nový Xbox One zaostávat.

„Hra je zasazena do stejného světa a běží na podobných principech, spíše než o stejné hře na odlišných platformách je ale o ní lepší přemýšlet jako o odlišné hře se stejným nápadem,“ komentuje lehce zmatečně X360 verzi výtvarný ředitel Playground Games, Ralph Fulton. V zápětí dodává, že lidé ze Sumo Digital, kteří připravují Forza Horizon 2 pro starší Xbox, pracují se stejným enginem, na kterém běžel i první díl, což slibuje poměrně solidní grafickou prezentaci, nicméně stále spíše omezenou volnost pohybu jednotlivých vozidel.

Zatímco XOne verze dovoluje hráčům skutečně sjet z cesty a vzít to pořádnou oklikou, majitelé předchozí generace se budou muset spokojit s jistými omezeními. Fulton navíc dodává, že engine pátéh dílu hlavní série, který je na XOne využitý pro Forza Horizon 2, dovoluje věci, které údajně nejdou zpracovat na žádné jiné konzoli. Zda tím myslí i konkurenční PlayStation 4, z jeho slov nevyplývá, pro pořádek ale dodáváme, že Forza Horizon 2 poběží na Xbox One v plném 1080p rozlišení při 30 snímcích za vteřinu a vydání je naplánováno na 30. září pro obě verze.

Reklama
Reklama

Komentáře

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Google Seznam
Reklama
Reklama