Proč nepoběží Destiny v 60 fps?
Rozhodování mezi vysokým rozlišením a vyšším framerate se nevyhnulo ani vývojářům v Bungie. Zatímco nový update Xbox One umožnil Destiny běžet v rozlišení 1080p na obou konzolích nové generace, snímková frekvence na žádné z čtyřech platforem 30FPS nepřekročí. Proč tomu tak je částečně vysvětlil Jason Sussman, návrhář prostředí v rozhovoru pro Venturebeat:
"Může za to spousta různých věcí. Mohl bych jít hodně do technikálií, ale unudil bych vás k smrti. Hodně to vychází z výkonu platforem. Děláme hru na více platforem, takže musíme u všech čtyřech konzolí dávat pozor, aby hráči měli ze hry stejný zážitek a aby hra všude vypadala co nejlépe."
"Spousta výpočtů jde do vzhledu, od geometrie po textury, post efekty, částice a kolik hráčů se objeví na obrazovce najednou. (...) Když narazíte na veřejný event se spoustou hráčů, co pobíhají na jedné ploše, kde všechno vybuchuje... Všichni užívají své superschopnosti, hážou granáty - všechno se to děje najednou."
Sussman v rozhovoru zmínil, že next-gen hráči pocítí v Destiny při pohledu na obří měřítko a rozsah herní plochy a počet AI ve světě hry, včetně ostatních hráčů plynule přicházejících a odcházejících z jejich hry.
V průběhu dneška se můžete těšit na dvojitou dávku dojmů z víkendové alfy Destiny. Hra samotná vychází až 9. září.