Halo 5 se údajně dočkáme už letos
i Zdroj: Hrej.cz
Novinka Halo 5 se údajně dočkáme už letos

Halo 5 se údajně dočkáme už letos

Zdeněk Princ

Zdeněk Princ

24. 2. 2014 10:07
Reklama

Ačkoliv ještě vývojáři ze 343 Industries nestihli další díl série Halo oficiálně představit, v zákulisí se o něm mluví poměrně nahlas. O dosud největší rozruch se postaralo třístránkové téma v oficiálním Xbox magazínu, které shrnuje dosavadní informace a přidává další zásadní zprávy o názvu hry a plánovaném datu vydání.

V první řadě by hra neměla mít číslovku, vývojáři trvají na tom, aby se o ní mluvilo jako o Halo pro Xbox One. Samo o sobě to neznamená v podstatě nic, že půjde o další díl Reclaimer ságy už předchozích indicií víme, a pokud vývojáři použijí pátý díl série také jako určitý restart, ať se hra jmenuje klidně Olah.

Mnohem zajímavější je informace ohledně data vydání, které je ve vzpomínaném článku zmíněno jako samozřejmost. Dočkat bychom se měli už letos, což je v rozporu s předchozími spekulacemi, které nespoléhaly na vydání dříve než v roce 2015. Jak to celé nakonec bude, se z největší pravděpodobnosti dozvíme v létě na E3, jisté ale je, že ve 343 Industries zapnuli na nejvyšší výkon.

Podíváme-li se na personální obsazení vysokých pozic, je nutné zmínit příchod kreativního ředitele Toma Longoa, který vystřídal Joshe Holmese, z nějž se nyní stal výkonný producent. Holmes se tak přesouvá z frontové pozice do velitelského štábu a je zodpovědný za vedení celého projektu nejen po stránce výsledné kvality, ale také co se obchodních záležitostí týče. Ptáte-li se, co se stalo s předchozí producentkou, Kiki Wolfkill, dozvědět bychom se to mohli už v nadcházejících týdnech - ve 343 Industries nicméně zůstává a je i nadále zapojena do vývoje série.

Škatulata se dějí i na dalších postech, jmenovitě třeba art director nebo scénárista, zejména ten druhý pak bude mít mnohem více práce než v minulosti. Stále se totiž počítá s tím, že hře bude předcházet plnohodnotný seriál, pod který by se mohl podepsat i Steven Spielberg, propojení obou světů proto bude pro další rozvoj značky klíčové a vývojáři ani filmaři nesmí šlápnout vedle. I z toho je nakonec patrné, že ve 343 Industries nevzniká pouhé pokračování čtvrtého dílu, vývojáři se snaží i za obří podpory Microsoftu posunout laťku ještě výš a nechtějí se spokojit s ničím jiným, než nejlepší střílečkou pro Xbox One.

Reklama
Reklama

Komentáře

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Google Seznam
Reklama
Reklama