Thief myslí i na hardcore hráče
Pokud jste hráli jeden ze starých dílů zlodějské série Thief, jistě si pamatujete, že hra pramálo odpouštěla hráčovy chyby. Současný trend však velí tvořit hry co nejpřístupnější, a proto se mnoho hráčů bálo, zda vyvíjený reboot dokáže nabídnout dostatečnou výzvu i těm, kteří na vysoké obtížnosti kdysi vyrostli.
Pro ně má Alexandre Breault, hlavní designer hry, dobrou zprávu: Kromě tří stupňů obtížnosti a modifikovatelného uživatelského rozhraní bude hra obsahovat sekundární volbu obtížnosti, která do hry přidává extra challenge pro hráče, kteří se nebojí zvýšené obtížnosti. Tři kategorie Classic, Legendary a Ultimate obsahují sety modů, které umožní hráči navolit vlastní obtížnost. Například se zapnutou podmínkou No Alert, jak název napovídá, nesmí být hráč spatřen žádným člověkem či zvířetem, It Hurts Not restartuje misi v případě pokud jste jakkoliv zranění, Slowed Movement zpomalí hráčův pohyb, a tak dále. Mezi všemi stojí král všech výzev, mod Iron Man, který ukončí hru v případě pokud hráč zemře nebo nesplní zadanou misi.
Takovéto sympatické gesto vývojářů určitě uspokojí všechy hráče, kteří pochybovali o dostatečné obtížnosti připravovaného titulu. Společně s oznámením modovatelné obtížnosti se Breault v podcastu na blogu Edios Montreal vyjádřil i ohledně připravovaných žebříčků, které budou řadit hráče podle toho, jak rychle, úspešně a s jakými mody dohráli tu či onu misi.
Kompletní seznam všech modů ve všech třech kategoriích a vizualizaci pustupného odstraňování prvků UI se dočtete v nejnovějším postu v blogu vývojářů.