detaily-o-vyvoji-assassin-s-creed-iv
Novinka Detaily o vývoji Assassin's Creed IV

Detaily o vývoji Assassin's Creed IV

Zdeněk Princ

Zdeněk Princ

14. 10. 2013 16:29
Reklama

Asi netřeba připomínat, jak důležitá je pro Ubisoft série Assassin's Creed. Když na něčem pracuje takřka celá firma, očekává se, že výsledek bude co nejlepší a podle rozhovoru s Ashrafem Ismailem, game directorem čtvrtého dílu Assassin's Creed, nenechávají v Ubi nic náhodě. Ismail mluvil v rozhovoru pro Examiner zejména o tom, že jeho tým se celý rok zabýval jen tím, aby všechny lokace karibského prostředí, v nichž se bude Black Flag odehrávat, měly svůj smysl.

"Myslím si, že ambice vytvořit velký svět je často velice těžké naplnit, a to nejen z pohledu kvality, ale také z pohledu účelnosti. Pokud se tedy chystáte do hry něco přidat, musí to mít pro hráče funkci a nějaký smysů," říká Ismail. Dále vysvětluje, že jako hráč by nechtěl prozkoumávat některá místa jen proto, aby objevil například nový strom. Čím herní svět roste, tím je pak složitější dát hráči důvod a někteří vývojáři si tohle neuvědomují, nebo nemají prostředky a zdroje k výzkumu a následnému vývoji.

Jestli jsou jeho slova pravdivá, budeme moci vyzkoušet už v listopadu, kdy AC IV: Black Flag vychází, do té doby se můžete těšit třeba i čerstvým trailerem, který odhaluje další nový ostrov - Black Island. Ten bude součástí stahovatelného balíčku, ke kterému se dostají ti, kdo si předobjednají hru v řetezci Gamestop, nebojte se ale, že byste se k němu později neměli dostat i vy. Jak už to tak bývá, po vypršení časové exkluzivity si jej budou moci zakopuit všichni, takže proč se na trailer nepodívat?

Reklama
Reklama

Komentáře

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Google Seznam
Reklama
Reklama