Jak se tvoří hrdina pro Dark Souls 2?
From Software berou tvorbu hry na hrdiny docela vážně, možná vážněji, než by leckdo očekával. Tvůrci se totiž vydali navštívit funkční kovárnu Armedia, která se již po čtyři generace zabývá tvorbou dobových brnění za pomocí moderní techniky, a to například pro filmový průmysl či různé historické přehlídky a akce.
A co grafici z From Software vytvořili, to co specialisté z kovárny na Švýcarsko-francouzských hranicích následně ukovali. A my vám nyní přinášíme efektně sestříhaného video z výrobního procesu tohoto unikátního brnění. Finální produkt váží 20 kilo a jeho tvorba zabrala osm týdnů (z čehož jen helma samotná zabrala týdnů šest).
Co dodat, ukované brnění si těžko vyzkoušíme (to by byl panečku bonus za včasnou předobjednávku, že?), to virtuální ale budeme moci v Dark Souls 2 obléknout 14. března, kdy hra vyjde na PlayStation 3, Xbox 360 a v nepokažené verzi snad i na PC.