EA plánují spousty nových značek
V EA se něco děje a existuje zde důvodné podezření, že by hráči mohli tuto společnost brzy snad i mít rádi (a nevolit ji nejhorší společností všech dob). Po zrušení online passů, příslibech refundace, líbivém bundlu (nově rozšířen o datadisk k RA3 a Populous) tu máme další milou zprávu, posuďte sami:
EA plánuje pro nové konzole každý rok vydat dvě nové značky a vyhnout se tak nálepce společnosti, která se bráni inovaci a jež tak ráda recykluje tisíckrát viděné.
Již nyní se v EA chlubí tím, že mají půl tuctu nových značek ve vývoji, další pak v plánu. Tak to alespoň trvdí Frank Gibeau, výkonný ředitel tohoto amerického gigantu
Zároveň ale musíme také trochu krotit vzniklé nadšení - definice nové značky dle EA je trochu podivná, Gibeau totiž mezi ně například počítá i pokračování Mirror's Edge či další Battlefront. Stejně tak se kroutíme na židli se zmiňováním restartu sérieDragon Age, s Titanfall už mu ale pravdomluvnost upřít nelze.
Inu, uvidíme, nelze se však ubránit dojmu, že v EA to snad berou za správný konec a chtějí nám přinést kvalitní zábavu napříč platformami (tedy, téměř).