Výzvou pro next-gen jsou otevřené světy
Každá generace konzolí přinesla zásadní posun v některé oblasti, ať už šlo o 3D hraní, online funkce nebo HD grafiku. Za posun, který můžeme očekávat od výkonu Xboxu One a PlayStationu 4, Ubisoft považuje přesun od koridorů k otevřenému světu, jímž se to nyní v oznámeních jen hemží.
„Když posloucháte Sony a Microsoft na jejich tiskových konferencích, mluví o open worldu znovu a znovu. Právě o něm jsou nové konzole. Zákazníci jej teď chtějí. Chtějí svobodu v objevování a v hledání svých vlastních dobrodružství. A my jsme na tom v posledních třech nebo čtyřech letech pracovali,“ řekl Nicholas Rioux, generální ředitel studia Ubisoft v Quebecu.
Vývojář má na mysli značky Ubisoftu jako The Crew, Watch Dogs, Assassin's Creed a The Division, které jsou směřovány k sociálním otevřeným prostředím. „Pro naše designéry je to výzva. Musí o hrách přemýšlet jako o systémech, které mají mnoho možností a prvků, jak bavit,“ doplnil Rioux a zdůraznil také důležitost propojení her s tablety a jinými obrazovkami. Jak se na nástup her z otevřeného světa těšíte?