Dragon's Dogma mělo být dvakrát takové
Loňská konzolová akce Dragon's Dogma původně měla být dvakrát tak velká, než nakonec je. V diskuzi během aktuální Game Developers Conference to řekl Hideaki Itsuno, který vývoji hry v Capcomu šéfoval. „Nebylo možné vytvořit takhle rozlehlou hru s naším rozpočtem,“ zalitoval Itsuno a upozornil, že šlo o vůbec první RPG, na němž pracoval: „Všechno pro nás bylo nové, museli jsme toho hodně zkoušet a mnohokrát jsme se zmýlili.“
Nyní se v Capcomu na závěr dubna chystá datadisk Dark Arisen, jehož součástí bude i původní hra. Ta tak bude významně rozšířena. V podzemní říši na ostrově Bitterblack na hráče čeká třeba 25 nových nepřátel a spousta nových úkolů. Dark Arisen vychází na konci příštího měsíce. Zatím se můžete podívat na čerstvé video s jednou z postav. Ranger může obřím nepřátelům skákat po hlavě, což vypadá skvěle. V galerii se podívejte na další ukázky.