Vychází Assassins Creed 3
Že Ubisoft dopřál Assassins Creed 3 největší reklamní kampaň ve své historii není náhodné, je to jeho nejdůležitější titul pro letošní rok. A mohutná marketingová akce dle očekávaní spouští adekvátní odpověď obchodníků. V Británii se o dnešní půlnoci otevře devět set herních shopů, aby exkluzivně distribuovaly hru, která vychází právě zítřejší den.
Do kampaně se zapojily britské řetězce GAME, HMV, Blockbuster, GameStop, Xtra Vision, Tesco, Sainsbury, Asda a Smyths Toys. Ty všechny otevřou své brány o půlnoci a země Albionu zažije největší launch letošního roku. "Už tohle je pro firmu obrovský úspěch," neskrývá nadšení mluvčí Ubisoftu.
Mezi další úspěchy patří například rekordní počet předobjednávek. AC3 si zarezervovalo dvakrát více lidí než poslední díl Revelations. Těšte se také na naši recenzi. Mohu prozradit, že Petrovi Streckerovi se hra líbila... no hodně!