Prodeje Call of Duty značí změny trhu

16. duben 2012 12:00 / Maggot / Novinky / Diskuze (2)

Značka Call of Duty se po stránce výdělků a peněz utržených z prodejů čehokoliv, co se jí nějakým způsobem týká, řadí mezi nejvýdělečnější značky herní historie. Ačkoliv byly počáteční prodeje listopadového titulu Modern Warfare 3 mnohem silnější než v případě předchozího Black Ops, březnová čísla jsou naopak mnohem menší, z čehož analytici vyvozují několik závěrů.

Ačkoliv nejsou dostupná přesná čísla, analytici ve společnosti Macquaire Equities tvrdí, že prodeje klesly zhruba o 4,2 procenta. Dle šarlatánů jsou tyto hodnoty důkazem výrazných změn herního trhu, jelikož se stále více a více lidí orientuje na využívání konzolí jakožto multimediálních přehrávačů. Mnohem méně hráčů si pak údajně pořizuje hry ihned po vydání.

Do taškařice se pak vložil i svérázný Michael Pachter, který pro změnu tvrdí, že březnové prodeje Call of Duty jsou důkazem toho, že se hráči začínají orientovat i na nově vycházející tituly, spíše než na "zaběhnutou klasiku". Pravdou však zůstává, že Activision, byť jsou jeho příjmy z prodejů krabicových titulů enormní, v posledním roce nejvíce těžil z výhod digitální distribuce, jelikož 34 % všech příjmů pocházelo právě odsud.

Pokud čekáte na skandální odhalení, velice brzo by se mohlo stát, že v novinkové sekci naleznete zprávu o oznámení Call of Duty: Black Ops 2.

Zdroj: gamasutra.com

Související hry

Diskuze

Tvůj komentář

Pro přidávání příspěvků do diskuzí se prosím přihlašte!
20814464
Pidalin napsal 16. 4. 2012 v 22.19

Kdo by si taky pořizoval hry ihned po vydání když za tu cenu muže tejden jíst. :-D

Editováno: 16. 04. 2012 v 22.19

Nahlásit nevhodný obsah

3424248
LoRd.PiKoN napsal 16. 4. 2012 v 16.15

takovej žvast jsem fakt hodně dlouho nečetl

Nahlásit nevhodný obsah