ctyrminutovy-trailer-z-halo-4
Novinka Čtyřminutový trailer z Halo 4

Čtyřminutový trailer z Halo 4

Tomáš Krajča

Tomáš Krajča

5. 3. 2012 14:48
Reklama

S úderem třetí hodiny našeho času padlo embargo na zbytek informací z jarní předváděcí akce Microsoftu, které nestačily jinými kanály uniknout už dříve. A tak se můžete bez dalších cirátů podívat na parádní čtyřminutové video z Halo 4, ve kterém mluví řada vývojářů o auře série Halo, uvidíte záběry z vývojářského studia a v prostřizích řadu concept artů. Jako první část making of série se video zaměřuje na začátky, autoři mluví o snaze zachytit charakter Master Chiefa a jeho lidskost, inspiraci knižními off-spiny a snaze postavit legendárního hrdinu proti doposud největší hrozbě. Zajímavé je porovnání Master Chiefovy zbroje z třetího a čtvrtého dílu, objevují se také zbraně a vozidla. Padne také informace, že multiplayerové levely nebudou mít nic společného s příběhovou kampaní, ale budou vytvořeny zvlášť. Proti sobě přitom budou bojovat modří a červení Sparťané. Na závěr videa číhá i několik kratičkých gameplay záběrů.

Z dalších nových informací, které padly mimo zmiňované video, stojí za zmínku systém multiplayerových perků – vylepšování a kustomizace brnění tentokrát nejen po estetické, ale i funkční stránce. Ten má z Halo udělat klon Call of Duty, ale vylepšit stávající multiplayer typický pro sérii. První prezentovaná mapa na Spring Showcase nesla název Warhouse, a šlo o klasickou deathmatchovou mapu s velkou vertikalitou. Další dvě mapy, Wraparound a Forerunner, pak zase připomněly otevřenější mapy z Halo: Reach. Zahraniční novináři se shodují, že Halo 4 vypadá výrazně lépe, přestože využívá technologie Bungie. O návratu ke klasickému Halo vypovídá možnost sprintování či návrat klasické Battle Rifle z Halo 3. Příběh singleplayerové kampaně zatím zůstává tajemstvím, točit se ale bude okolo lehce "remasterované" postavy Master Chiefa, kterého autoři představují jako skutečného superhrdinu. Hra by se ale neměla stát karikaturou, bude se brát stejně vážně jako Reach. Mise by měly mít více explorativní nádech, možná i s dílčími pod-úkoly. Nepřátelé zůstávají zahaleni tajemstvím, ale prezentující připustili návrat Covenantů... v té či oné podobě.

Připomínáme také dřívější vydání dvou ingame screenshotů, které přikládáme pod tuto novinku. Autoři se dušují, že nebyly retušovány – a v takovém případě vypadají setsakramentsky dobře...

Reklama
Reklama

Komentáře

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Google Seznam
Reklama
Reklama