Spolupráce na MW3 prý byla vyčerpávající
"Pracovat po boku Infinity Ward na Modern Warfare 3 byla sice životní příležitost, ale také hodně drsná zkušenost," ozývá se ze Sledgehammer Studios, založených před dvěma lety Glenem Schofieldem a Michael Condreyem, veterány z Visceral Games (Dead Space).
Studio se muselo především vyrovnat s tlakem, jež je pro vydání každého nového dílu Call of Duty typický. "Lhal bych, kdybych řekl, že jsme se necítili v presu. Když děláte na hře jako je MW3, která má třicet milionů fanoušků a ti neočekávají nic jiného, než skvělé pokračování Modern Warfare 2, tak je to svazující. Věděli jsme, že té hře musíme obětovat všechno," říká Michael Condrey.
Dva roky práce na novince označuje za vpravdě Herkulovský výkon a cítí se vyčerpán, neboť většinu odpovědnosti za potenciální neúspěch by musel na svých bedrech nést společně Schofieldem. Místo políčku ale nakonec budou prémie, Modern Warfare 3, které celosvětově vyšlo včera, sbírá v průměru devadesátková hodnocení. Již brzy čekejte i naši recenzi.