glen-schofield-o-enginu-call-of-duty
Novinka Glen Schofield o enginu Call of Duty

Glen Schofield o enginu Call of Duty

Maggot

Maggot

18. 10. 2011 10:26 5
Reklama

„Ve svém životě jsem pracoval na mnoha enginech a strávil jsem mnoho hodin vdechováním života jejich útrobám a tahle věc je jako Porsche,“ prohlásil generální manažer studia Sledgehammer Games, Glen Schofield v reakci k věci postaršího vzhledu série Call of Duty. Studio používá totožný engine již z doby Call of Duty 2 a průběžně jej vylepšuje, optimalizuje a vyvíjí pro něj lepší nástroje, což se samozřejmě nelíbí hráčům, kteří mají tendenci hru porovnávat s přímou konkurencí, tedy Battlefield 3, která část své image staví právě na pokročilém technickém kabátku. A Glen se samozřejmě brání.

„Když postavíte Modern Warfare 2 vedle Modern Warfare 3, uvidíte propastný rozdíl. Podívejte se na všechny ty modely postav, na modely zbraní, na odrazy a na vodu. Přidali jsme tolik věcí, že když mi někdo říká, že grafika byla ’vyjmuta a vložena’z předešlé hry, ani na něj nereaguji, protože nemají tušení. Zkrátka neví, nemají šajn.“ Hráči mají samozřejmě pravdu, hra vypadá, zejména pak v kontrastu s konkurencí, staře, přesto stále dobře. Použití staršího enginu, který je postupně vylepšován, má velkou spoustu výhod a krom toho, že Call of Duty hry jsou velice dobře optimalizované a nekonfliktní v rámci softwarových kolizí, se tímto způsobem ušetří spousta energie a času.

Glen si stojí za tím, že vše je jenom o nástrojích a postupných krůčcích, které ve výsledku dělají ze hry mnohem větší a soudržnější kus. Jednou ovšem přijde doba, kdy bude muset profit ustoupit nutné evoluci a ta doba se každým dne víc a víc blíží. Modern Warfare 3 vychází již 8. listopadu pro PC, PS3 a X360.

Reklama
Reklama

Komentáře

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Google Seznam
Reklama
Reklama