Kingdoms of Amalur nabídne velký svět
Jednou z hlavních předností chystaného RPG Kingdoms of Amalur: Reckoning má být obrovský herní svět. Tvůrci zatím neznají jeho přesné rozměry, ovšem už prostředí dokázali přirovnat k legendě žánru, jakou nepochybně je The Elder Scrolls IV: Oblivion. „Ano, velikost Kingdoms of Amalur je srovnatelná s Oblivionem, ovšem oba světy jsou hodně rozdílné. V Oblivionu máte jedno centrální město a území kolem něj. My máme dost rozsáhlé prostory, které jsou plné menších měst a vesnic,“ řekl Craig Krstolic, jeden z vývojářů studia Big Huge Games, jež hru ve spolupráci s týmem 38 Studios pro Electronic Arts připravuje.
Autoři tvoří úplně nový fantasy svět s vlastní historií a kulturou, kterou vytváří americký spisovatel R.A. Salvatore. Vedle živého prostředí by hra měla zaujmout také originální grafikou. Na ní dohlíží Todd McFarlen, autor komiksu Spawn. Království Amaluru hýří barvami a zajímavými nepřáteli, jak jsme mohli vidět v nedávno zveřejněné dvacetiminutové ukázce. Díky vzrůstajícímu počtu trailerů v naší Hrej TV je jasné, že se vývoj projektu blíží do finiše. Kingdoms of Amalur: Reckoning vyjde pro PC, PlayStation 3 a Xbox 360 už 10. února příštího roku.