bulletstorm-mel-mit-lepsi-multiplayer
Novinka Bulletstorm měl mít lepší multiplayer

Bulletstorm měl mít lepší multiplayer

Marek Švrkala

Marek Švrkala

16. 9. 2011 15:20 6
Reklama

Střílečka Bulletstorm u nás získala skvělou osmičku, ani vysoká hodnocení recenzentů ale nepřesvědčila hráče, aby ji výrazněji kupovali. Hra se tak sice nestala vyloženým propadákem, její prodeje (300 tisíc za první měsíc) ale zůstaly za očekáváním. Cliff Bleszinski, nejvýraznější postava studia Epic Games, které za multiplatformním Bulletstormem stojí, spatřuje jednu z příčin situace v multiplayeru. „Mohu říct, že jsme na hru ohromně hrdí. Kdybych se ale mohl vrátit do minulosti a udělat něco jinak, zaměřil bych se na multiplayer a udělal jej hlubším a rozsáhlejším,“ přiznal Bleszinsky.

Vývojář Bulletstorm považuje za svůj úspěch. „Ano, a to s ohledem na fakt, že šlo o novou značku, kterou jsme uváděli na přeplněný trh. Upřímně, za čísla nejsem zodpovědný. Na ta se musíte zeptat našich finančníků. Já jsem zodpovědný za hratelnost,“ uvedl svérázný vývojář, který si dále myslí, že nová značka s osmi hodinovou kampaní a kratším multiplayerem dnes hledá místo na trhu velmi těžko.

Studio Epic Games má rozdělaných pět projektů, pokračování Bulletstormu aktuálně v plánu není. Tým nyní vše ladí ke startu třetího dílu série Gears of War, který bude podle počtu dosavadních předobjednávek trhákem.

Reklama
Reklama

Komentáře

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Google Seznam
Reklama
Reklama