halo-nebude-vychazet-kazdy-rok
Novinka Halo nebude vycházet každý rok

Halo nebude vycházet každý rok

Tomáš Krajča

Tomáš Krajča

14. 6. 2011 08:19
Reklama

Hned dvojí oznámení týkající se značky Halo, které proběhlo na letošní E3, možná leccos naznačuje. Phil Spencer z Microsoft Game Studios nicméně vyvrátil obě teorie o trendech, kterými se jeho firma vydává. V rozhovoru pro serveru IGN jednoznačně řekl, že MS nechce mít z Halo každoroční titul typu Call of Duty, jakkoli tomu jeho strategie v posledních letech napovídala. Nevycházela sice plnohodnotná pokračování, ale od roku 2007 a Halo 3 jsme tu měli postupně ODST v roce 2008, Halo:Wars v roce 2009 a loni to bylo Halo: Reach. Přestože Reach byl posledním příspěvkem do velké sci-fi ságy od jejích tvůrců, společnosti Bungie, roční rytmus vydávání Halo her zůstane přinejmenším do příštího roku zachován: letos se hráči Halo dočkají Anniversary Edition – remaku prvního dílu z roku 2001, na kterém pracují Saber Interactive, a příští rok to bude očekávaný čtvrtý díl; Halo 4 vyvíjí 343 Industries. „Lidé by se neměli na Anniversary Edition dívat jako na regulérní díl,“ brání se Spencer a popírá, že by v Microsoftu zavedli nově pravidlo „co rok, to Halo.“

Logicky se nabízí ještě jedna otázka. Znamená oznámení Halo: Combat Evolved Anniversary Edition, že se Microsoft pustí systematicky do předělávání svých klasik z původního Xboxu? Spencer nepopírá, že se uvažuje také o předělání Halo 2 do moderní audiovizuální podoby, na druhou stranu ale znovu říká: „Nemáme žádný remasters program, bylo by sice fajn vidět moderní verzi některých her z Xboxu, ale soustředíme se hlavně na vytváření nových titulů.“ Jak číst toto Spencerovo prohlášení, není úplně jasné – možná bude záležet na úspěchu výroční edice Halo 1, zda se MS pustí do předělávek s větší vervou a nasazením.

Reklama
Reklama

Komentáře

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Google Seznam
Reklama
Reklama