skyrim-ma-kuchtit-nahodne-ukoly
Novinka Skyrim má kuchtit náhodné úkoly

Skyrim má kuchtit náhodné úkoly

Ondřej Švára

Ondřej Švára

20. 4. 2011 06:48 10
Reklama

Prezentaci dema The Elders Scrolls V: Skyrim aktuálně uspořádala společnost Bethesda za zavřenými dveřmi pro hrstku vybraných novinářů v americkém Utahu. Kromě nových screenshotů z netrpělivě očekávaného RPG tedy můžeme sbírat i drobty z nově uvolněných informací, které se v nejbližší době přetaví do uceleného preview.

Tedy čtěte: Skyrim se má odehrávat přibližně dvě stě let po událostech z Oblivionu, kdy zuří občanská válka mezi Nordy po vraždě krále Skyrimu. Co se týče technologie, tak engine hry používá nový nástroj, generující náhodné boční questy tak, že před každým úkolem sám vybere klíčová místa a postavy, aby každého hráče poslal za dobrodružstvím s trochu odlišnými konturami. Zatímco má tedy herní mapa Skyrimu přibližně stejnou velikost, engine hry by se měl nyní postarat o maximální a také maximálně flexibilní využití prostoru. Pro prostředí Skyrimu bude typické i masivní pohoří, které bude moci být zdoláno jak přes jednotlivé vrcholy, tak i skrz vnitřní vyhloubené dungeony, což znamená, že cestování horami přes neprozkoumanou mapu zabere mnohem více času, než bylo běžné v Morrowindu nebo minulém díle.

Co se týče scénáře, tak zatím známe opět spíše technické detaily. Například, že rozhovory s NPC už nebudou probíhat po přiblížení jejich tváří ke středu obrazovky. Dialogový režim bude nyní volnější, bude se možné při něm i rozhlížet. Tvůrci se také soustředí na celkově větší uvěřitelnost bočních rozhovorů, například bude možné zřetelněji poslechnout dialog dvou lidí, kteří kolem vás prostě jen tak projdou.

Skyrim vychází letos 11. listopadu pro všechny tři platformy zároveň, zde si můžete připomenout oficiální videa.

Reklama
Reklama

Komentáře

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Google Seznam
Reklama
Reklama