vyroba-betaverzi-pro-konzole-je-slozita
Novinka Výroba betaverzí pro konzole je složitá

Výroba betaverzí pro konzole je složitá

Jaromír Möwald

Jaromír Möwald

16. 3. 2011 14:47 3
Reklama

Producent třetího dílu série Gears of War, Rod Fergusson, prozradil, že vytváření betaverzí není rozhodně nic lehkého. Tak trochu si při tom postěžoval, že doba, kdy betaverze vycházely pouze na PC, byla paradoxně v tomto ohledu lepší, neboť hráči na PC byli zvyklí si sami tweakovat svou konfiguraci a vůbec celou hru. "PCčkáři si byli zvyklí měnit grafické karty, upravovat paměti, zasahovat do konfiguračních souborů, tak trochu suplovali potřebu mít nějakou technickou podporu, protože si vlastně všechno obstarali sami. A navíc měli k dispozici nehotový produkt, se kterým mohli dělat co se jim jen zlíbilo, to nám také pomohlo při vývoji finální hry. U konzolí je situace odlišná. Tam máte jednu krabici, do které nemůžete zasahovat, protože byste jednak přišli o licenci, a jednak by to stejně k ničemu nebylo."

Fergusson si ale ještě přisadil. "Beta na konzolích, která vlastně představuje nedokončený produkt, je tak trochu ošemetná záležitost. Většina hráčů nemá na paměti, že jde o betu, berou to zkrátka jako regulérní hru a mnohdy už neslyší naše volání, že tohle a tohle ve finální hře nebude." Možná si Fergusson jenom připravuje půdu pro spuštění betaverze Gears of War 3 (ta má odstartovat 25. dubna), která dost možná nebude úplně to pravé ořechové, co od ní hráči čekají. A taky možná bude...

Reklama
Reklama

Komentáře

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Google Seznam
Reklama
Reklama