bioshock-2-nebyl-prodejnim-trhakem
Novinka Bioshock 2 nebyl prodejním trhákem

Bioshock 2 nebyl prodejním trhákem

Marek Švrkala

Marek Švrkala

29. 6. 2010 17:43
Reklama

Šéf společnosti Take-Two Ben Feder v rozhovoru promluvil o výsledcích několika her této firmy. Ta v úvodu tohoto roku chtěla zabodovat druhým dílem skvěle hodnoceného Bioshocku, nakonec s ním ale prodejní rekordy nelámala. "Jsme součástí zábavního průmyslu. Vždycky tu je faktor překvapení, jenž pracuje někdy pro vás a někdy proti vám. Naším cílem samozřejmě je, aby pracoval pro nás víc než proti nám. Snažíme se tvořit silné značky a vydávat velké hity. Také Bioshock je pro nás ziskový a zaznamenal velký úspěch. Značka je stále živá a má stálý dopad na zákazníky. Byla hodně úspěšná, ne ale nijak ohromně," vysvětlil Feder. Je tak jasné, že v Take-Two počítali s poněkud vyššími prodejními čísly.

Naopak obrovský úspěch společnost očekává od westernové multiplayerové akce Red Dead Redemption. "Důležitá je vždy také konkurenční situace. V souvislosti s Red Dead jsme zaznamenali, že na trhu nebylo moc prostoru pro někoho jiného. S touto hrou jsme prostě vysáli všechen kyslík z místnosti. Data NPD jsme dosud neviděli, ale předpokládám, že potvrdí velký podíl našeho hitu."

Podobnou situaci možná chtějí v Take-Two vytvořit i pro třetího Maxe Payna. "Nepodáváme víno předtím, než je zralé," začal Feder opět přirovnáním. "Red Dead nás naučil, že je důležité dát hře takový čas, jaký potřebuje. Hnát nedodělaný titul na trh nikdy nebylo v našem byznysu úspěšnou strategií," uzavřel své rozjímání Ben Feder z Take-Two. Termín vydání Maxe Payna 3 tedy zatím neznáme.

Reklama
Reklama

Komentáře

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Google Seznam
Reklama
Reklama