vyvoj-crackdown-2-nebyl-jednoduchy
Novinka Vývoj Crackdown 2 nebyl jednoduchý

Vývoj Crackdown 2 nebyl jednoduchý

Marek Švrkala

Marek Švrkala

1. 6. 2010 10:48
Reklama

Jeden z vývojářů studia Ruffian Games v rozhovoru se serverem CVG uvedl, že vývoj akce Crackdown 2 byl hodně komplikovaný. „Nešlo to úplně hladce. Museli jsme se učit hodně rychle. Jsem velmi, velmi hrdý na to, co jsme udělali za tak krátkou dobu,“ uvedl James Cope. „Náš tým pracoval opravdu tvrdě. Mám vážné obavy o zdraví některých vývojářů. Ale jsme šťastní, že máme hru, na níž můžeme být hrdí,“ usmíval se nakonec vývojář. Studio Ruffian vzniklo v roce 2009, přesunulo se do něj několik autorů prvního dílu z týmu Realtime Worlds. Všichni se vrhli na přípravy druhého dílu a evidentně měli dost práce.

„Jsme vděčni za příležitost, jakou jsme dostali. Byla to kombinace štěstí, vhodné doby a naší tvrdé práce. Budou z toho těžit hlavně hráči, kteří dostanou hru, jakou už nějaký čas chtěli,“ řekl dále Cope. Jeho tým už myslí i na budoucnost. „Přemýšlíme o tom, co budeme dělat dál a Crackdown 3 je velkou součástí našich plánů. Nyní jsme ale zaměřeni na DLC pro druhý díl. Pokud bychom se dostali i k dělání dalšího pokračování, tak bychom opravdu chtěli překvapit všechny hráče. Moc rádi bychom vytvořili další hru ze série Crackdown, avšak chceme udělat něco, co skutečně šokuje mnoho lidí,“ uvedl James Cope ze studia Ruffian. Třetí díl je otázkou vzdálené budoucnosti a bude hodně záviset na úspěchu dvojky. Ta vyjde 9. července na Xbox 360. Těšíte se?

Reklama
Reklama

Komentáře

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Google Seznam
Reklama
Reklama