EA: Crysis 2 je zabiják Halo
Když bychom to řekli hodně obecně, PC má Crysis a Xbox 360 své Halo. Hry, na které si fanoušci nechtějí nechat sáhnout, ale pozvolna nahlodává zub času a logicky se tak uvolňuje místo pro tituly nové. A když zůstaneme u těchto dvou her, není vyloučeno ani střídání na pomyslném trůnu dané platformy. Jak totiž řekl prezident labelu EA Games, Frank Gibeau, Crysis 2 je vyvíjen se záměrem potěšit hráče a zároveň jakožto zabiják Halo, který by měl sesadit z konzolového nebe: „Ano, Crysis 2 bude bombacistký, velmi high-endový a v příštích letech se dočkáte dalších dílů,“ vysvětlil Gibeau.
Ptáte se, proč s takovým vyjádřením lidé z EA vyrukovali? Jasně, na jedné straně je to PR souboj velkých herních domů, na straně druhé ale za tím můžeme vidět i snahu upevňování pozice poté, co podepsal Activision smlouvu s Bungie na 10leté exkluzivní vydávání her. Frank Gibeau se ale nenechal příliš vyvést z míry a na dotaz, zda EA oslovili Bungie s podobnou žádostí před tím, než tak učinili Activision, vysypal z rukávu hodně pádné vysvětlení: „Podívejte se na Crytek, DICE, Epic, losangeleský tým, který vytváří Medal of Honor, a poté Respawn [všem firmám vydává hry EA]. Vidíte, máme hodně slibný tým pomyslných zabijáků [konkurence]. Chlapíky z Bungie znám, jde o velmi nadané lidi, ale my jsme spokojení a našemu portfoliu, plného skvělými značkami, jednoduše věříme.“