s-black-promluvil-o-vyvoji-fps-bodycount
Novinka S. Black promluvil o vývoji FPS Bodycount

S. Black promluvil o vývoji FPS Bodycount

Marek Švrkala

Marek Švrkala

26. 4. 2010 14:58
Reklama

Pokud máte rádi střílečky, jistě jste si na začátku března povšimly odhalení FPS Bodycount od společnosti Codemasters. Vývoj vede Stuart Black, jenž se podílel také na vynikající akci Black pro PlayStation 2 a Xbox. V rozhovoru pro Guardian se zkušený vývojář rozpovídal o tom, co ho vedlo k tvorbě další střílečky. „Jednoho dne jsem si na PSN zase zahrál Black a opravdu jsem si to užíval. Už uplynulo dost času, abych se na tuto hru mohl podívat úplně klidně. Zjistil jsem, že mě naplňuje zvláštním pocitem. Takový styl střílení jsem jinde neviděl, chybělo mi to,“ řekl Stuart Black.

„Pak jsem přešel k realizaci. Nechci působit namyšleně, ale věděl jsem, že nikdo jiný takový zážitek nepřinese. Vliv Blacku jsem viděl i u jiných titulů, ale ta hra má hodně specifický styl. Myslím si, že jediný, kdo může takový pocit znovu přinést, jsem já, protože jsem ho objevil jako první. Samozřejmě nejde jen o mě, i další lidé hodně pomohli. Mnoho z nich je tady také s námi.“ Stuart Black nyní vede vývoj Bodycountu v týmu Codemasters Guildford, kde si atmosféru náramně pochvaluje. „Když jsem vstoupil do Codemasters, byl jsem překvapen přístupem k vývoji. Je to místo, kde můžu dostat vývojářskou svobodu a kontrolu a díky tomu vyvinout něco, co opravdu chci.“

Zajímavý je také přístup Stuarta Blacka k realitě. Tu v Bodycountu skutečně nehledejme. „Nechci, aby Bodycount odpovídal realitě. Mám jí okolo sebe dost. Chci jít někam jinam, zapomenout na všechny starosti a utéct. Když realističnost hře nepomáhá, vykašlete se na ní, vyhoďte ji,“ uvedl v rozhovoru. Stuart Black si rozhodně nebere servítky. Hry ale dělá zatraceně dobré, a tak mu věřme i tentokrát.

Reklama
Reklama

Komentáře

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Google Seznam
Reklama
Reklama