znacka-call-of-duty-oslovi-sirsi-publikum
Novinka Značka Call of Duty osloví širší publikum

Značka Call of Duty osloví širší publikum

Marek Švrkala

Marek Švrkala

19. 4. 2010 12:14 9
Reklama

Vzpomínáte si ještě na březnové informace o akční adventuře ze světa Call of Duty, kterou pro Activision připravuje interní studio Sledgehammer Games? Thomas Tippl, jeden z bossů Activisionu, v rozhovoru pro LA Times situaci kolem této značky vysvětlil. „Dnes máme tři studia, která pracují na Call of Duty. Infinity Ward - ti udělali Call of Duty 2, Call of Duty 4: Modern Warfare a Call of Duty: Modern Warfare 2. Pak máme Treyarch - ti připravují hru Call of Duty na podzim 2010 a už vyvinuli Call of Duty: World at War a Call of Duty 3. A aktuálně jsme připojili také studio Sledgehammer. Obsah jejich hry jsme ještě nezveřejnili, značku ale uchopí originálně, aby rozšířila potencionální publikum,“ uvedl Tippl. Activision tak chce CoD prozíravě dostat i mezi hráče, kteří zrovna nemilují střílečky a holdují spíše jiným žánrům. I tito pařani mají nabité peněženky...

Thomas Tippl také komentoval současnou situaci ve studiu Infinity Ward, které opustilo několik členů. „Momentálně zde utváříme nové vedení týmu. Infinity Ward má stále téměř 100 zaměstnanců. Změna vedení je příležitostí pro některé talenty, aby daly značce Call of Duty vlastní otisk. Nabídneme jim všechny naše interní zdroje a zkusíme také získat některé vývojářské naděje odjinud,“ vysvětlil Tippl.

Reklama
Reklama

Komentáře

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Google Seznam
Reklama
Reklama