Avalanche jde vstříc PC hráčům
Spoluzakladatel Avalanche Studios, Christofer Sundberg, řekl v nedávném rozhovoru, že vynechávat vývoj PC verzí her jen kvůli pirátství je jako se vzdát. Potlesk prosím.
V rozhovoru pro VG247 Sundberg dodal, že pokud by jedna z vyvíjených her byla z 90% konzolová, mohl by požádat vydavatele o vynechání PC verze. „Škrtání platformy místo přímého řešení problému, což je v tomto případě pirátství, je jako ustoupit a nechat to zajít ještě dál,“ řekl Sundberg. „Takže bych navrhoval najít chytré řešení a dovolit hráčům dostatečnou volnost pro hraní našich her zcela oficiální cestou, aby se vývojářům a vydavatelům vracely investice, jež do her vložili.“
„Pokud jsou některé hry veskrze konzolové, vždy navrhujeme vydavateli PC verzi vynechat. PC hráči jsou prostě PC hráči a konzolisté zase konzolisté,“ dodal Sundberg.
Zářným příkladem je veleočekávaný druhý díl zběsilé akce Just Cause, který se objeví v obchodech již zítra a nedostatkem prodejů rozhodně strádat nebude.