alan-wake-mel-byt-puvodne-sandbox-titul
Novinka Alan Wake měl být původně sandbox titul

Alan Wake měl být původně sandbox titul

Jaromír Möwald

Jaromír Möwald

17. 2. 2010 12:37 9
Reklama

Finští Remedy jsou už od prvního dílu série Max Payne pokládání za naprosté specialisty v oboru příběhových her. Proto je možná překvapující, že jejich chystaný Alan Wake měl původně být sandboxovým titulem, podobně jako Grand Theft Auto. Právě toto počáteční zaměření stojí za tím, že se na hře pracuje tak dlouho a hovořilo se dokonce o jejím zrušení - to když Remedy přišli na to, že sandbox je ke štěstí nedovede. Tuto zajímavou informaci si na akci X10 z minulého týdne nenechal pro sebe Sam Lake, hlavní scénárista finského studia.

"Neustále jsme zkoušeli nové a nové prototypy, které by naší hře seděly. V jedné z počátečních fází jsme se zaměřili na tvorbu hry s použitím sandboxových prvků. Ovšem s nimi jsme se neustále dostávali do konfliktu se samotným designem, kdy jsme museli od mnoha věcí upustit a trpěla tím jak samotná hra, tak celý příběh. Nakonec jsme se, myslím, že ku prospěchu všech, rozhodli, že Alan Wake bude čistě příběhová hra, které přeci jen v Remedy dělat umíme. Ačkoliv spousta věcí, které v předchozím konceptu vypadaly na papíře skvěle, tak ve hře naprosto nefungovaly."

Hutně příběhový Alan Wake se objeví v obchodech v Severní Americe osmnáctého května, Evropa si musí počkat až do dvacátého prvního května.

Reklama
Reklama

Komentáře

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Google Seznam
Reklama
Reklama