I Am Alive i s multiplayerem?
Ještě před koncem loňského roku se Ubisoft Shanghai mohutně sháněl po vedoucím designérovi multiplayeru a jednoduchými počty se spekulativně došlo na to, že by byl tenhle člověk přiřazen k vývoji diskutovaného I Am Alive. Do dneška však bylo ticho po pěšině, inzerát nezmizel a před měsícem žhavé a aktuální spekulování začalo chladnout. Jenže to by si Paul Robinson, game director zmiňované firmy, nemohl updatovat svůj LinkedIn profil popisem toho, co právě dělá. V překladu tam stálo následující: „Game Director I Am Alive - pracujeme na zajímavých věcech a pokud jste někdo vedoucí MP designér, dejte mi vědět.“
S tím opět vyplouvají na povrch otazníky, jaký druh multiplayeru by mohl I Am Alive mít, zda je to vůbec pravda a co od hry očekávat. Podle posledních informací bychom se jí měli dočkat v příštím fiskálním roce Ubisoftu, který začíná 1. dubna a končí v březnu 2011, nicméně je to vcelku pochopitelné. Podle prohlášení velkého šéfa, Yva Guillema, musela být vývoj hry kompletně restartován a vybudování něčeho funkčního zkrátka zabere čas.