producent-filmu-gears-of-war-promluvil
Novinka Producent filmu Gears of War promluvil

Producent filmu Gears of War promluvil

Jaromír Möwald

Jaromír Möwald

8. 12. 2009 12:37 3
Reklama

I když z chystaných filmových adaptací počítačových her vypadá jednoznačně nejnadějněji Prince of Persia, ani ostatní projekty se nechtějí nechat zahanbit a čas od času se připomenou, že jsou stále tady, připraveny vyrazit do boje o divákovu peněženku. Jedním z takových filmů je i adaptace hrdinského patosu Gears of War, kterou má pod palcem producent Wyck Godfrey. A ten se podělil v rozhovoru pro Kotaku s poznatky, které mu přineslo samotné natáčení.

"Nejtěžší na celém procesu je udělat něco, co by nepůsobilo jako neustálá bitva. Prvky, které fungují ve hře, ve filmu naprosto neobstojí. Proto se snažíme vyvinout maximální úsilí v tom, že chceme divákovi ukázat svět před Emergence Day a po Emergence Day, aby tam vnímal ten kontrast. I proto by bylo špatně, kdybychom od začátku  vrhali jedno monstrum přes druhé a neustále na diváka vrhali akci za akcí."

Godfrey přirovnal Gears of War spíše než třeba k 300: Bitva u Thermopyl třeba ke Cloverfieldu, ve kterém se také malá skupinka lidí snaží přežít obrovskou katastrofu. Zárukou toho, že by to ale nemuselo být zase opačným extrémem, tedy nějakým komorním konverzačním dramatem na pozadí konfliktu s mimozemskou rasou, by mohla být alespoň osobnost režiséra Lena Wisemana, který ve čtvrté Smrtonosné pasti dokázal, že mu nejsou cizí ani šílené akční scény, tedy přesně to, co se do Gears of War hodí. Je dobře, že si tvůrci uvědomili potenciál celého kánonu Gears of War a nehleděli jenom na střílení a schovávání za betonové bloky. Docela snadno by se právě z tohoto filmu mohl stát černý kůň herně-filmových adaptací.

Reklama
Reklama

Komentáře

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Google Seznam
Reklama
Reklama