stranglehold-nemel-mit-multiplayer
Novinka Stranglehold neměl mít multiplayer

Stranglehold neměl mít multiplayer

Jaromír Möwald

Jaromír Möwald

4. 11. 2009 11:26 1
Reklama

Do některých her se prostě multiplayer od začátku nehodí a u některých je jeho zařazení minimálně diskutabilní. Do druhé skupiny by se dal zařadit třeba druhý BioShock, první zase padne jako ušitá na míru lehce pozapomenuté akčňárně Stranglehold. Právě o nutnosti zahrnovat multiplayer i do her, které se na to ne až tak hodí, se rozhovořili bývalí zaměstnanci firmy Midway v podcastu serveru Giant Bomb.

"Neustále jsme se o tom hádali s vydavatelem. Šlo o to, že jsme mohli udělat buď stoprocentní singleplayerový zážitek nabitý adrenalinem, anebo 80% singleplayeru a ucházející multiplayer. A vydavatel vytyčil, že se uchýlíme právě ke druhé variantě a to se té hře stalo osudnou. Pokud se zeptáte kohokoliv, kdo na Strangleholdu pracoval, jestli je s multiplayerovou složkou spokojen, tak se vám dostane ve všech případech stejné odpovědi. Všichni by totiž nejradši zapomněli na to, že se na takovém propadáku podíleli. Ale vydavatel se v tom okamžiku prostě zabejčil a multiplayer ve hře požadoval. Nikdo z vývojářského týmu s tím nesouhlasil, ale nic jiného nám nezbývalo."

Snaha vydavatelů na krabici přilepit titulek "obsahuje multiplayer" je obecně velmi známá, neboť je prokázáno, že pouze tato jediná věta zvyšuje prodeje. Občas by ale neškodilo se zamyslet nad tím, jakou hru vlastně dělají a jak moc naroubovaně by v ní multiplayer působil. A právě Stranglehold by mohl být takovým "pěkným" odstrašujícím příkladem.

Reklama
Reklama

Komentáře

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Google Seznam
Reklama
Reklama